حقایق ناشناخته درباره نحوه اجرای نمای سنگ خشک شناخته شده است

چه نوع ساختمان هایی نیاز به شستشوی نما و نماشویی با طناب دارند؟ همانطور که ساختمان نوردهی طبیعی را نشان می دهد و از آن عبور می کند، گفت و گو میان ساختمان، شهر و مشخصات محیط را ترویج می کند. همچنین پنل های بتنی اکسپوز کاملا در برابر رطوبت و یخ زدگی مقاوم هستند و علاوه بر آن در مقابل آتش سوزی نیز از خود پایداری نشان داده، به راحتی دچار خرابی و فرسودگی نخواهد شد. بتن اکسپوز ها همان مصالح ساختمانی ای هستند که به عنوان نمای خارجی ، دیوار پوش داخلی و کفپوش در ساخت ساختمان ها مدرن با طراحی مدرن و همچنین استفاده از متریال های پایدار و سبز مورد استفاده قرار می گیرند. حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که از کوچهای گذر میکنید چشمتان ناخود آگاه جذب معماری و نمای ساختمان متفاوت و خاص آن کوچه یا خیابان شود و حتی برای همیشه ساختار و ظاهر زیبا و چشم نواز آن در خاطر شما ثبت شود. هدف اصلی حفظ هویت معماری ایرانی در عین نوگرایی و توجه به معماری پایدار بوده است. چهارچوب نگهدارنده از چوب، فولاد یا آلومینیوم ساخته شده، و در برابر باد و باران مقاوم است.

 

نمای سنگ موارد استفاده

 

برای نصب پنل بتن اکسپوز می توان از ملات یا از هر نوع ماده چسباننده دیگر هم استفاده نمایید و در این زمینه نیز محدودیتی وجود برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت ، چنانچه تمایل دارید بیشتر راجب انواع نصب بتن اکسپوز میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید. عمده ترین علت استفاده از این مصالح این است که سال های بسیاری در ساختمان شما عمر می کند و به طور طبیعی در برابر ضربه ها، آتش سوزی و حوادث طبیعی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. اگر چنین اتفاقی برای ساختمان هتل رخ دهد، خسارات آن جبرانناپذیر خواهد بود. اگر در مورد مکان و نحوه استفاده از شهرداری تهران سؤالی دارید ، می توانید در وب سایت با ما تماس بگیرید. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. طراحی و ساخت آبنما, آبنمای شیشه ای, آبنمای خانگی, شرکت های نمای خشک باطراحی مدرن و سنتی با بهترین کیفیت توسط گروه مهندسین مدرن استخر برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.تلفن ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۲۵۳۶۶۰. شاید نام Acrylic coated paper برای این نوع دیوارپوش دقیقتر باشد ولی به هر حال نام آن به صورت نادقیق رایج شده است.

دتایل نمای خشک

اگر علاقه به داشتن خانه همکف شیک را دارید اما در تهران یا شهرهای بزرگ ایران زندگی میکنید ولی داشتن اینچنین ساختمانی برای شما نه صرفه اقتصادی دارد و نه کاربرد، بهترین راه برای ساختن یک خانه نقلی همکف با سقف شیروانی رنگارنگ در مناطق شمالی کشور و یا در باغی در حومه شهر است، تا با گذارندن اوقات فراغت در آن آرامش لازم را کسب کنید. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. علاوه بر تمامی موارد بالا گفتن این نکته خالی از لطف نیست که سرعت نصب بتن اکسپوز ها بسیار بالا می باشد و به محض آماده شدن سفارش خود می توانید آن ها را در ساختمان خود نصب نمایید. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست.

بخشی از قوانین مربوط به طراحی نمای ساختمان می باشد.طراحی نمای استاندارد یک ساختمان علاوه بر زیبا سازی ساختمان به بالا رفتن عمر مفید آن نیز کمک می کند. استفاده از مصالح و متریال استاندارد مانند آجر، سنگ و … استفاده بتن اکسپوز امروزه به یک امر مهم در ساختمان سازی بدل شده است. در این مقاله تصاویری از جدیدترین و زیباترین نمای بیرونی ساختمان همکف، یک طبقه و سرامیکی را خواهید دید. طراحان برای طراحی نمای این ساختمان فرهنگی آجر را انتخاب نمودند که با بافت منطقه و روحیه معماری ایرانی سازگار بود. در این مقاله از نمای ساختمان ویلایی کوچک تا تصاویری که برای نمای ویلاهای شمال مناسب هستند را جمع آوری کردهایم. نکته بسیار مهم دیگری که در جلب نظر سازندگان در سال های اخیر بسیار موثر بوده است این می باشد که این بتن ها را می توان به صورت سفارشی با طرح و ابعاد خاص برای پروژه ها براساس طراحی آرشیتکت به صورت پیش ساخته تولید و اجرا نمود ، و همین امر موجب شده تا طراحان و سازندگان برای طراحی و نقشه کشی دچار محدودیت نباشند و بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن و به سرعت پیش ببرند. همین موضوع می تواند جاذبه دیگری برای خریداران ایجاد کند از این حیث که به دلیل رعایت نمودن همین استانداردها، پنل های بتن اکسپوز عمر بسیار طولانی تری نسبت به سایر متریال ها دارا می باشند. ​This data was gen​er​ated  by behsaznama C​ontent Generat᠎or Demov᠎ersi on!

دیدگاهتان را بنویسید