جالب حقایق من حدس شما هرگز درباره سرامیک نمای خشک نمیدانستید

با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. به دلیل کاهش وزن نما، بار وارده بر اسکلت اصلی ساختمان از کاهش چشگیری برخوردار خواهد شد و در نتیجه میزان کمتری از میلگرد و بتون در ساختمان مصرف می شود که باعث کاهش هزینه های ساختمانی می گردد. واضح است که باید روش کارمان را به کارگران توضیح می دادیم، اما همین که آنها این ترفند را یاد می گرفتند، کار برایشان مانند یک بازی بچگانه می شد.

اجرای نما در یک نگاه

توی این پک فوق العاده، آرشیکد رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. امروزه سرامیک نمای خشک جز بهترین و محبوبترین نماها محسوب می شود، هم به دلیل زیبایی و یکدست بودن آن و هم به دلیل مقرون به صرفه بودن در مبحث انرژی. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . متریال یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نماهای خشک محسوب می شوند. این ساختمان در یکی از فقیرنشین ترین مناطق تهران، یعنی منطقه ی جیحون قرار دارد، جایی که به سختی میتوانید خانه ای را پیدا کنید که از حداقل استاندارد های یک خانه ی معمول برخوردار باشد.من همیشه نقش اجتماعی معماری را مدنظر می گیرم.

در این گونه مناطق شما به سختی می توانید چیزی بسازید که به شکل قوطی کبریت نباشد. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. اگر به نمای ساختمان خود اهمیت میدهید میتوانید با مراجعه به این شرکت انواع نمونه کارها را مشاهده کرده و یا طرح ذهنی خود را به آنها بدهید. اگر تصمیم بگیرید که پوستهای را روی نمای پیشین، ایجاد یا نمای جدید را با تخریب نمای پیشین جایگزین کنید، مصالح مورد استفادۀ شما متفاوت خواهد بود. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد.

نمای خشک سنگ

از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن براي اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غيره از ملات استفاده نمي-شود بلکه در اين سيستم از تجهيزات فلزي مانند ريل ، پيچ و غيره استفاده مي¬شود. سیستم نمای استیل به صورت کاملاً خشک اجرا میشود و تنها نیاز به اتصالات (پیچی یا جوشی) دارد. در صورت عقب افتادن از برنامه زمانی سنگ کار باید با افزایش زمان کار و اضافه کردن یک یا چند نیروی متخصص به گروه، نسبت به سر وقت تمام کردن پروژه اهتمام داشته باشد. ​This art​icle has ​been done by behsaznama Content Generat᠎or D​emoversi​on.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکتهای نمای خشک در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید