جاده بحث : نمای خشک

1. جهت افزایش کیفیت و سرعت اجرای نمای ترمووود توصیه میشود نصب و اجرای نمای ترمووود را بهعنوان آخرین مرحله اجرا در نما در نظر گرفت. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. This a᠎rticle has been g enerat​ed by behsaznama C​on tent G᠎en erator᠎ Dem oversion᠎!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

لازم به ذکر است بدانید، هنگامی که مردم از بیرون ساختمان نمای آن را مشاهده میکنند، هیچ گونه اطلاعی از داخل آن ساختمان که برای آن نمایی در نظر گرفته شده است، ندارند. “میس ون دروهه” تعریف های بسیاری در رابطه با پوست و استخوان یک معماری ذکر میکند و میگوید که نمای یک ساختمان به عنوان سیستم اصلی آن و یک دیوار پردهای توصیف میگردد و لازم است که در دنیای امروز حتما در اغلب ساختمانها اعمال گردد تا بتواند فضای یک ساختمان را با استفاده از نما، منحصر به فرد کند. بدین صورت شما پیش از شروع به ساخت و نصب آلاچیق، دید کافی نسبت به شکل نهایی آن داشته و می توانید ایرادات ظاهری احتمالی آن را رفع کنید. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. دقت کنید تا رول های کاغذ دیواری هایی که در یک میدان دید نصب می شوند دارای یک شماره سری ساخت (Batch No) باشند، چرا که تولیدات یک کارخانه در سری های مختلف ممکن است دارای کمی اختلاف رنگ باشد. انجام این رویکرد باعث میشود تا تعداد ساختمانهای مرتفعی که دارای سیستمهای مختلف و ساختارهای متفاوتی میباشند، از طریق فناوری، توسعه بیابند و مدرن باشند.  This h᠎as  be en cre​ated wi th behsaznama C onte nt G​en​erat​or Demover sion.

2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. با وجود بسیاری از مواردی که می تواند در طراحی یک بنا برجسته باشد، همیشه می توانید منتظر غافلگیری های غیر منتظره در نمای مدرن باشید. پس این موضوع باعث میشود که در هنگام به میان آمدن فروش یک ساختمان، اهمیت نما بسیار پدیدار گردد. حال هنگامی که بحث از نمای ساختمان به میان میآید، منظور بر این است که بخش اصلی که ساختمان با آن رؤیت میگردد و رو به بیرون میباشد، نمای ساختمان نامیده میشود و در معرض دید تمامی افراد وجود دارد. زیرا نیاز به مهارت خاصی در این زمینه وجود دارد. سیستم کرتین وال پوشش بیرونی ساختمانی است که دیوارهای بیرونی آن غیر سازه ای است و فقط برای جلوگیری از ورود آب و هوا و ساکنان استفاده می شود زیرا کرتین وال غیر سازه ای است و می تواند از مواد سبک وزن… به غیر از آن، نکته دیگری که این فرد ذکر میکند، مفهوم حقیقت مواد است و این شخص معتقد است، به جای اینکه مصالح و مواد مورد نیاز برای طراحی نمای مدرن را پنهان کنید، با تغییر دادن ظاهر طبیعی آن طرح، تلاش نمایید تا نمای مدرن همیشه قابل مشاهده باشد و نیاز به هیچ گونه پنهانکاری در این موارد نیست.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر بخواهیم از جنبههای دیگر به تحولاتی که در سبکهای معماری صورت گرفته است، دقت کنیم، میتوانیم بگوییم که در هر دوره تعریفهای متفاوت و مختلفی برای نماهای ساختمانها مورد استفاده واقع شده است. این سیستم به منظور سرعت بخشیدن به زمان تحویل و صرفه جویی در هزینه و زمان در پروژه های استاندارد که به پنل های فلاتلاک احتیاج دارند، طراحی شده است. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. آجر نمای ساختمان تنوع بالایی دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. به نظر شما کدام سبک نما برای ساختمانهای تجاری اداری بیشتر مورداستفاده قرار میگیرد؟ البته ناگفته نماند که قیمت شستشو نما بستگی به جنس نمای ساختمان شما و همچنین وابسته به روش شستشو و آلودگی های موجود در سطح نمای ساختمان می باشد. همچنین دردانه مواردی که علاوه محصول وارونه آب اقامت داشتن از منظر زیبایی نیز مواد اولیه(ساختمان سازی) خاصی کوشش اجرای بالاترین حد کاذب ثناخوان حدسی باشد پانل ها و یا تایل های طرح خیزران فایبر سمنت که به مقصد دلیل هویت برجستگی های طرح چوبدست کاملا حس کنده را با انقطاع القا میکند گزیدن خوبی خواهد بود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید