به a new Look Of نمای مدرن خوش آمدید

طراحی نما و معماری کلاسیک سبک منحصر به فردی دارد که کاملاً دقیق و تزئینی با جزئیات پیچیده طراحی شده است. جالب است بدانید که حتی در زمان حاضر نیز بسیاری از ویژگی های کلاسیک در ساختمانها و بناهای معاصر ، به ویژه در مناطق مختلف مسکونی ، ادغام شده اند. طرح کلاسیک در کل معنای جدیدی دارد زیرا در این سبک هیچ گونه تزئینی وجود ندارد. بسیاری از موارد مؤثر برای طراحی نما مدرن وجود دارد و کمک میکند که طراحی این نما خارق العاده و برجسته باشد. همچنین آجر از متریالی است که در مدلها و اندازههای مختلف تولید میشود و اگر از آجر مناسبی استفاده کرد میتوان نمای جذابی در ساختمان به وجود آورد. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. یکی از مدل های نورپردازی خطی با استفاده از چراغ های جت لایت که قدرت پرتاب نور بالایی دارند، صورت می گیرد. درنتیجه نمای هتل در شب بسیار مهم است و در طراحی نمای ساختمان هتل باید پیشبینی نورپردازی حرفهای را داشته باشیم.  A rticle has ᠎been c᠎re ated  wi᠎th behsaznama Con te nt Generator D emov᠎ersion!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

به غیر از این که مسئله زیبایی ظاهری برای آنها اهمیت دارد، این که بتوان هماهنگی نماسازی ساختمان را با دیگر موارد یکی دانست، برای آنها بسیار ضروری و مهم است. باید در طراحی از ایجاد تنوع بیش از اندازه ممانعت گردد. شیشه های با اندازه های بزرگ که با متدهای گوناگون لیمنت و سکوریت کاملاً ایمن شده است. قیمت پانچ متال با توجه به فرم، اندازه و متریال طراحی آن متفاوت است.آلومینیوم و فولاد ضد زنگ رایج ترین فلزاتی هستند است که در ساخت ورق سوراخ دار استفاده میشوند. اجرا نمای مدرن، یکی از همین سبک ها میباشد، که بهره گیری از آن در میان مردم بسیار رایج و محبوب است. نحوهی اجرای نمای شیشهای اسپایدر به این صورت است که ستونها هم میتوانند به صورت شیشهای پیاده شوند و این طراحی کمک میکند تا بیشترین میزان شفافیت و بیشترین استفاده از شیشه در نمای ساختمان به وجود بیاید به همین دلیل هم از این نوع نماهای شیشهای مدرن به خصوص با ابعاد شیشههای بزرگ در فروشگاهها و مراکز تجاری استفاده میشود. در طراحی نما، باید فرهنگ و بافت منطقه آنالیز گردد و با هنر معماری و خلاقیت طراح ادغام شود تا نما زیبایی به ساختمان دهد. یک طراحی نمای ناهماهنگ به تاریخ، زیبایی و بافت منطقه مورد نظر صدمه میزند. This po st w​as c᠎re᠎ated  wi th behsaznama Conte nt Ge​nera​tor DEMO!

دریابید که چگونه من قطعات نمای خشک خود را در 2 روز درمان کردم

انواع چراغ های نورپردازی نمای ساختمان با رنگ ها و مدل های متنوع برای این کار در نظر گرفته می شوند. با استفاده از چراغ های خطی نما و نورپردازی خطی می توان بر خطوط، اشکال، مرزها و مسیرهای طرح و المان نمای ساختمان تاکید بیشتری نمود. استفاده از مصالح تک رنگ با بافت های شبیه به هم میتواند در ایجاد خوانایی مفید باشد .استفاده از متریالهای برجسته افقی و عمودی موجب به حداقل رسیدن یکنواختی میشود. نمای بیرونی ساختمان هویت یک سازه است که باید هماهنگ با بافت نمای ساختمان های نزدیک به خود باشد. فاکتورهای بسیاری در طراحی نمای بیرونی ساختمان اثرگذار است. این سیستم های نمای معماری اساساً در آلومینیوم ، روی ، فولاد ضد زنگ ، مس ، برنج یا تیتانیوم ساخته می شوند. نمای معماری در طراحی نما ساختمان امروزی به سبک های مدرن تری ساخته شده است. نورپردازی با استفاده از خط نور در لبه های اصلی تشکیل دهنده حجم ساختمان به ویژه ساختمان هایی با نماهای تخت و فاقد برجستگی، می تواند ساختمان را در پیش زمینه تاریک آسمان نما نمای خشک مدرنیش دهد. بهتر است برای نورپردازی نمای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، ویلا و …

شرکت های نمای خشک

سهولت و خوانایی نما برای سازه های چند طبقه و بلند مرتبه از اصول طراحی نما است. با استفاده از روش های نورپردازی نمای مدرن ساختمان ها میتوان باعث زیبایی بیشتر و ارتقای کیفیت ساختمان شد، چرا که زیبا به نظر رسیدن ساختمان ها در شب نیز مانند جلوه ساختمان در روز دارای اهمیت می باشد. نورپردازی نباید خیلی خیره کننده باشد. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. سنگ ها از مصالحی هستند که هم در طراحی داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی ساختمان میتوان از آنها استفاده کرد. به این دلیل که از زیبایی ساختمان کم نشود وباعث به وجود آمدن خستگی در و یکنواختی دردیدافراد نشود. به همین دلیل که هنگام طراحی نمای ساختمان بایستی به معماری شهر و منطقه توجه مخصوصی داشت. معماران از سیستم های نمای معماری برای کنترل آفتاب ، کنترل گرما یا تهویه ساختمان استفاده می کنند. فولاد غیرقابلاحتراق بوده و در برابر آسیب در پانلهای نما مقاوم است و همچنین سطح بالایی از عایق حرارتی و صوتی را میتواند ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید