به a new Look Of نمای خشک خوش آمدید

استفاده از المان های کهن و باستانی مانند مجسمه های رومی، کنده کاری، جزئیات چشم گیر و ستون های تزئینی از ویژگی های بارز این سبک نما می باشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. نسبت به روی ظاهری زیبا تر را در نمای ساختمان دارا می باشد و نصب آن آسان است. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. با توجه به این که اجرای صحیح این نما از اهمیت بالایی برخوردار است بایستی حتما در انتخاب پیمانکار خود دقت کرده و بعد از تحقیقات لازم کار را به پیمانکار تحویل دهید. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. ​This was c​re at​ed by behsaznama Conte nt  G en᠎erat or Dem ov᠎er​sion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما اتصالات نمای خشک استفاده میشود. بعد از شستشوی نمای ساختمان از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و یا آجر و کاربرد آن به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ اجرا میشود. آجر نمای ساختمان به صورتهای مدرن، ساده، دکوراتیو و سنتی قابل اجرا است که در تمامی موارد ذکر شده، میتوانید با استفاده ازنمای آجری، اثر جذابی را برای ساختمان خود تولید کنید. اگر سرعت و همزمانی اتمام نما برای شما مهم است، میتوانید به سراغ اجرای نمای کرتین وال یونیتایز بروید. نوع آب و هوا ، بهداشت و ایمنی و توجه به محیط زیست و بافت شهری، و همینطور سرعت بالای شهرنشینی ، به ایجاد انواع نمای ساختمان جدید ، منتهی می گردد.  Data w​as generated  by behsaznama Con᠎tent Gen​erat or Demoversion!

سیستم های مدرن نما

اچ پی ال ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های دیگر از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای C 145 و فشار bar 300 تبدیل به صفحات محکمی میشود. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… چه نوع مصالح ساختمانی مانند سنگ، چوب یا آجر استفاده خواهد شد؟ به همین علت نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. در این نوع نماهای جدید ساختمان می توان سرعت اجرا و کار آمدی نما را ، بدون محدود نمودن معمار جهت استفاده از متریال های متفاوت ، کارکرد نمای ساختمان را به راحتی با عوامل اقلیمی یاد شده سازگار نمود. در این سبک متریال و اتصالات صریح در کنار هم قرار می گیرند.

سود خود را با این 5 توصیه‌ها در مورد نمای خشک دو برابر کنید

همچنین کثیف شدن بافت آن از نقاط ضعف این متریال بهحساب میآید به همین خاطر سیمانسفید مناسب ساختمانهای ویلایی بوده و چندان در ساختمانهای مسکونی بهکارگرفته نمیشود. تراکوتا در واقع یک کلمه ایتالیایی می باشد که به معنی پخته شدن می باشد. این مواد مانند یک عضله مصنوعی با منقبض و منبسط شدن در مقابل تابش اشعه خورشید از خود واکنش نشان میدهند. نماهای سفالی می توانند مدت زمان طولانی تری رنگ خود را حفظ کنند و از آنجا که از کوزه گری ساخته شده اند ، هیچ گونه نشت کلسیم و اثر گل آذین ندارند. این ذرات سرامیکی با تثبیت حبابهای هوا، باعث ایجاد طرحها و الگوهای نامنظمی در سطح آلومینیوم شده و در نهایت نماهای منحصربهفردی با سطوح متنوعی از نظر بافت، شفافیت، روشنایی و یا کدری را به وجود میآورد. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید