بحث بر سر طراح و مجری نمای خشک

یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد. این ساختمان مسکونی نیز یکی دیگر از پروژه های دفتر معماری شهاب علیدوست و همکاران می باشد که در تهران قرار گرفته است. ساختمان اداری ویرا در یوسف آباد که یکی از مناطق پر تردد استان تهران می باشد، قرار گرفته است. پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِي صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد. دمای بالای پخت سبب ذوب ذرات فلدسپار و به تبع آن نفوذ در درون ذرات خنثی و پیوند این ذرات با یکدیگر می شود نتیجه این فرآیند، تولید محصولی پایدار، مقاوم و با ظاهری زیبا، منحصر بفرد و کاملاً طبیعی خواهدبود. This artic᠎le has been  done wi​th the he lp of behsaznama Co nt​ent  Generator DEMO᠎!

را دو پوسته طراحی کرد.

ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. چسباندن سرامیک بر روي سطوح سنگی موزاییک و سیمانی . ما تمامی امکانات ساختاري و الزامات ایستایی را در نظر گرفته و راه حل هاي توسعه یافته جامع ساختاري پروژه را بکار گمارده و همه را بر پایه امکانات موجود در کشور استوار ساخته ایم. شکل گرانول ها و درصد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملا در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می گردد. میزان مصرف چسب سرامیک پودري بستگی کامل به سطح زیرکار و سرامیک موجود دارد. 11. در پایان چسب هاي اضافی را تمیز و ابزار کار و مصالح اضافی را جمع آوري مینماییم. یکی از نکات مهم در طراحی نمای این ساختمان استفاده بهینه از عقب نشینی ساختمان مجاور جنوبی بود. با توجه به این که نمای اصلی این ساختمان در مجاورت بزرگراه کردستان است، طراحان این ساختمان را برای بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا ناشی از عبور ماشین ها، نما را دو پوسته طراحی کرد. هدف اصلی حفظ هویت معماری ایرانی در عین نوگرایی و توجه به معماری پایدار بوده است.

از این رو معماران به دنبال ارائه راه حلی در طراحی نما بودند تا در عین داشتن حریم خصوصی نور را به فضای داخلی انتقال دهند. این امر به کنترل نور شدید خورشید و حفظ حریم خصوصی دید کمک می کند. به گونه ای که نمای ساختمان ساختار درونی را نیز منعکس می کند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. پودر بندکشی را معمولاً 24 ساعت پس از نصب کاشی یا سرامیک بایستی روي سطح کار مصرف نمود و در طول 2 روز چندین بار روي بندها آب به آرامی پاشیده شود.

هزینه اجرای نمای خشک

نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . طراح این ساختمان را برای پدر و مادر خود طراحی کرده است. همین شناخت کامل علمی و پایبندی به اصول مهندسی و اجرایی و درایت و اهتمام مدیران و مسؤلین شرکت کاشی پارس به تولید کاشی پرسلانی مرغوب با ارائه خدمات فنی و مهندسی درخور محصولات جدید خود که پیشتاز در صنعت سرامیک کشور می باشند را بر آن داشت تا تحت روابطی تعریف شده همکاري و مشارکت گسترده ای را با مشتریان داشته و در جهت بالا بردن کیفیت و دقت نصب کاشی در این راه ، همواره خود را به آخرین دانش روز و تجهیزات مورد نیاز تجهیز نمایند. باز بودن این درزها این امکان را فراهم می آورد که هوا در پشت سرامیک ها جریان داشته باشد و از ایجاد تقطیر در پشت سرامیک ها جلوگیری به عمل آید. در این روش نصب، امکان حرکت جریان هوا مابین دیوار و نماي بیرونی فراهم است از این رو به آن نماي تنفس کننده گفته می شود. طراحان در جهت ایجاد یکپارچگی پوسته بیرونی و القای هویت واحد به مجتمع، نمای جنوبی را به یک شبکه مدولار تبدیل کردند.

چگونه طرح نمای خشک را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیم

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طرح نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید