اگر نمی‌کنید (انجام می‌دهید)اجرای نما اکنون، شما متنفر خواهید شد} بعداً

از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, بهساز نما سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. نوع دیگری از سرامیک های ساختمانی با ویژگی ها و اشکال خاص تولید می شود که چینی بهداشتی نامیده می شود . این عملیات ممکن است بسته به نوع سیستم به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های مصالح رویه باشد. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. جهت استفاده از این مصالح در نمای ساختمانها، به یک شبکه فولادی زیرسازی نیاز است تا علاوه بر افزایش استحکام GFRC در هنگام بالا بردن و نصب، امکان ایجاد اتصالات مناسب را با سازه اصلی نما فراهم کند.

{آیا می‌توانید} A نمای خشک Pro را ببینید؟

از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. به گروهی خاص از محصولات سرامیک که دارای مشخصات پرسلان بوده و در فرایند شکل دهی خاص برای قطعات خاص مورد نیاز ساختمان ، طراحی و برنامه ریزی شده باشند ، اطلاق می شوند . گروه بندی کاشی از نظر فرایند تولید و درصد جذب آب که تایین کننده خواص مورد انتظار می باشد . طراحی و ساخت آبنما, آبنمای شیشه ای, آبنمای خانگی, باطراحی مدرن و سنتی با بهترین کیفیت توسط گروه مهندسین مدرن استخر برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.تلفن ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۲۵۳۶۶۰. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. دارای مقاومت بسیار بالا و ویژگی های برتر سرامیکی باشند .

قطعات نمای خشک

چنانچه در روش اعمال چاپ از تکنولوژی چاپ رندوم استفاده شده باشد، ماهیت طرح مشابه نمونه های طبیعی دارای افکت های متنوع طرح و رنگ بوده که در زیبایی طرح نقش به سزایی دارند . امکان تولید طرحهای رندوم نظیر سنگهای طبیعی . از این رو کلمه ( رندوم ) در نام محصول مشخص بوده و یا در کد طرح با نماد یا (RANDOM) روی بسته های کاشی نشان داده شده است . گاه در بازار کاشی به غلط به هر محصول با جذب آب حدود 3% و کمتر ، لفظ پرسلان اطلاق می شود ، در صورتی که چنانچه برای محصول هر یک از 4 شرط فوق برقرار نباشد ، از نظر علمی محصول پرسلان نیست . کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. C᠎on tent w​as generated with behsaznama Content ​Ge᠎ne᠎rator  DEMO᠎!

به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. نماهای سفالی نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته احتراق است و از این رو در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند. بر اساس مقررات استاندارد بیان کلاس مقاومت در برابر سایش سطحی الزامی می باشد زیرا کلاس مقاومت در برابر سایش مناسب بودن کاشی را در محل استفاده با توجه به میزان تردد و عوامل ساینده مشخص می نماید . چنانچه روش تولید کاشی ، پرس کردن باشد ( ریختگری و فرم دهی خمیری نباشد ) از حرف B استفاده می شود و جذب آب کاشی مطابق جدول زیــر دسته بندی شده است . روشهای مختلف سازگاری حرارتی با آب و هوای گرم موجود در طبیعت منبع گسترده ای از الهام بخش برای ایجاد مفاهیم جدید برای دستیابی به راحتی حرارتی است. پنجره ها ، درز ها ، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود.

دیدگاهتان را بنویسید