اگر می‌خواهید موفق باشید به نماهای مدرن, فهرست‌شده در زیر آمده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

آجرها در نمای این ساختمان مسکونی به صورت عمودی به کار رفته و بافتی زیبا و جذاب در نما ایجاد کرده و علاوه بر ایجاد سایه به طراحان این امکان را داد تا بدون برش آجرها، پانل های مکعبی را با آجر اجرا کنند. پیشنهاد میکنیم اگر با نمای کامپوزیت آشنایی ندارید مقاله آشنایی با نمای کامپوزیت را که در وبلاگ آکاد منشتر شده مطالعه کنید. ورق آلومینیوم کامپوزیت: آلومینیوم کامپوزیت پانل از ترکیب چندین لایه محتلف و پوشش آلومینیوم به دست می آید. ورق آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از متریال هایی مثل پلاستیک فشرده و آلومینیوم است. این ساختمان اداری در اصفهان قرار گرفته است. نکته جالبی که در معماری خانه های قدیم اصفهان وجود دارد این است که معماری درونگرایی داشتند، زیرا آن ها دوست نداشتند که تفاوت میان زندگی اشراف و مردم عادی از در بیرون از خانه ها به چشم بیاید. در برخی از ساختمان ها یکی از طراحی هایی که کاربرد بسیاری دارد و به عنوان پوسته دوم انتخاب می شود نمای لوور می باشد. خاکستری، سیاه، سفید، دودی و غیره رنگهایی هستند که یک نمای مدرن ساختمان میتواند ترکیبی از آنها را در پالت رنگ خود جای دهد.

شرکت های نمای خشک

گروه مهندسان مهرازان نما فعالیت خود را در سال 1390 به صورت تخصصی در حوزه نماهای مدرن ساختمانی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . ایده این است که مواد با یکدیگر تضاد دارند تا جلوهای چشمگیر ایجاد کنند که درعینحال کاملاً مدرن باشد. طراحان تصمیم گرفتند تا با ایجاد سوراخ هایی در پوسته آجری با نور بازی کنند که در اصطلاح شاباک نامیده می شود. این پروژه با استفاده از یک ایستگاه آتش نشانی قدیمی و ایجاد یک ساختار مدرن در بالای خانه ایجاد شده است. طراحان در طراحی نمای این ساختمان از معماری بومی استان گیلان استفاده کرده و با تکیه بر آنالیز ویژگی های کاربردی، فرمی و هندسی المان ها در خانه های سنتی و روستایی به یک الگوی مناسبی دست یافتند. نمای ساختمان به صورت دو پوسته از ترکیب فلز و ورق اچ پی ال و عایق های رطوبتی جدید ساخته و اجرا شده است. در این پروژه آجرها به صورت کرکره هایی که روی سطح شیشه ای نما کشیده شده اند، دید مناسب به فضای بیرونی شهر تعریف جدیدی از کاربرد آجر را نمایش می دهد که کانسپت اصلی پروژه را شکل می دهد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

Data w as c reat ed by behsaznama​ C on​tent Generator ᠎DEMO .

سیستم های مدرن نما برای بهبود نمای مدرن را اعمال کنید|یکبار برای همیشه از شر نمای مدرن خلاص شوید}

آجرها الگوهای مختلفی را بر روی هر یک از حجم های نما را ایجاد می کنند و از طریق برخی خطوط فواصل و بافت های مختلفی را می سازند که به راحتی قابل تشخیص هستند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در پرسلان ها به علت آماده سازی پیشرفته مواد اولیه و همچنین مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فازهای عالی تر جهت بالابردن ویژگی های پرسلان، یک ترکیب کاملا مخلوط شده و یکنواخت تولید می گردد. در بیشتر موارد، نماهای مدرن ترکیبی از مواد را برای ایجاد کنتراست و ایجاد حجم و بافت به ارمغان میآورند. نمای مدرن ساختمان، امروزه یکی از محبوب ترین و رایج ترین سبک های نما به شمار میرود.

این نوع چینش بافتی سه بعدی و غیر مسطح به نمای بیرونی می افزاید. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. سنگ های به کار رفته در زیر پنجره ها دارای شیاری مثلثی شکل و نرده ها دارای فرمی زیگزاگی هستند که از ویژگی های بارز سبک آرت دکو به حساب می آید. زایکوسیل یک ماده نانو تکنولوژی ،100% سیلان، محلول در آب با فن آوری واکنشی است که 5% تا یک میلیمتر در زیر لایه نفوذ کرده و سازه را در برابر هوازدگی محافظت می کند و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و عمر متوسطی بالغ بر 20 سال دارد. از این ماده می توان برای متوقف کردن نفوذ آب از فونداسیون به سازه در اثر خاصیت موئینگی استفاده کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هزینه اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید