اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در نمای سنگ بخوانید

تفاوت نمای مدرن و کلاسیک در نوع طراحی و استفاده از المان های موجود در نما است؛ برای مثال در نمای سبک کلاسیک استفاده از عناصر معماری کلاسیک غرب مانند ستون، سرستون با جزئیات زیاد انجام میشود. نمای یک بنا جزو آخرین مسائلی می باشد که در طراحی باید در نظر گرفته شود؛ با این وجود می توان گفت که ابتدایی ترین تاثیر چشمی یک ساختمان و یا هر سازه دیگری، توسط نما انجام می شود. ما در این مقاله سعی میکنیم در مورد ابعاد و ویژگی های نمای مدرن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه و بررسی آن به بهترین انتخاب در متریال و نوع نما و چگونگی اجرا و پیاده سازی آن برسید. استفاده از خطوط منحنی به طراح اجازه می دهد تا ایده های ناب و خلاقانه تری را در طراحی نما پیاده سازی کند. هر کدام از انواع مختلف نما با استفاده از آیتم های مورد نظر مهندس طراح پروژه پیاده سازی می شوند. ᠎Post has been g​enerat ed  by behsaznama C​on​te᠎nt  Gene​ra​tor ᠎DEMO!

The Demise نمای مدرن And نکاتی در مورد چگونگی دوری از آن

با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. در طراحی نمای مدرن ساختمان، فاکتورهایی استفاده می شود که شامل محدوده وسیعی از کانسپت های طراحی معماری هستند. در صورت اقدام جهت طراحی نمای مدرن ساختمان ، نمونه های معاصر را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر یک را شناسایی کنید تا در نهایت به یک طرح ایده آل برسید. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. در صورتی که بخواهیم از دید گذر زمان و تغییر سبک های معماری به این مسئله بنگریم، مسئله هویت در نما طی دوره های گوناگون تعریف های مختلف اما مرتبط به خود می گیرد. در صورتی که می خواهید چنین نقشه ای را در نمای مدرن ساختمان اجرا کنید، توصیه می شود ساختمان را در قالب یک حجم یکپارچه از کنار هم قرار گرفتن چند مکعب در نظر بگیرید و ترکیب آن ها را به بهترین شکل تصور کنید.

The Death نماهای مدرن And چگونه میتوان دوری از آن

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها اعم از طرح معماری و اجرا به طور رایگان با مشاورین دفتر معماری استودیو قاف تماس بگیرید. البته میتوان گفت با استفاده از نمای چوب و یا نمای آجری و کمی خلاقیت نما های این چنینی در کشور خودمان ایجاد کنیم.تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید. این موضوع تا حدی مهم است که حتی هویت یک منطقه را نیز درگیر می کند. حفظ یکپارچگی از مهم ترین اصول طراحی نماهای مدرن به شمار می رود. هزینه اجرا در نماهای مدرن ساختمان بسیار متغیر است. طراحان دفترمعماری استودیو قاف برای بازسازی ساختمان و طراحی و اجرا در این زمینه آماده مشاوره و همکاری با شما هستند. ساختمان خانه سبز در یکی از مناطق شمالی تهران قرار دارد که در سال های اخیر بافت گیاهی آن به دلیل ساخت وساز از بین رفته اند و طراحان در طراحی پروژه سعی داشتند تا ارتباط ساختمان را با فضای سبز تقویت سازند. اگر بخواهیم مقایسه ای بین نمای سنگ خشک و سرامیک داشته باشیم به طور کلی میتوان گفت که نمای سرامیک خشک پرسلانی نسبت به نمای سنگی دارای مزیت هایی مثل: دوام بیشتر، جذب کمتر آب، مقاوم در برابر سایش و…

شرکت طراح و مجری نمای خشک

 A rticle h as been gener at ed ᠎by behsaznama Content Ge nera​tor  DE MO᠎.

نصاب نمای سرامیک خشک

1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. نمای برخی ساختمان ها را می پسندید و برخی دیگر را دوست ندارید. اما این سبک طرفداران خاص خود را دارد که با هر هزینه ای انتخاب اول و آخرشان خواهد بود. طرح نمای ساختمان نیز با توجه به نوع فعالیتش بر گرفته از ریل های قطار می باشد. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. معماری مدرن مبتنی بر انتزاع است، که توسط خطوط واضح، اشکال اولیه و فرم ها ایجاد می شود؛ بنابراین اشکال ساده، هندسی و عناصر خطی ضمن استفاده از متریال های امروزی (همچون استیل، شیشه) از ویژگی های نمای مدرن هستند. همچنین این نما به صورت خشک و بدون استفاده از ملات بر روی سازه نصب می شود . اولین روش که قدیمیترین به حساب میآید و بیشتر در نمای خانه های سنتی استفاده میشود، استفاده از ملات و دوغ آب است که یقینا این روش در ساختمانهای بزرگ و چند طبقه کاربرد نخواد داشت و روند کار سخت و طولانی خواهد شد، همچنین در این روش سرامیک باید قابلیت جذب آب را داشته باشد تا به درستی نصب شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید