اکنون درباره کرتین وال مناسب چه کاری می‌توانید انجام دهید

این کار از جدا شدن سنگ ها از نما در صورت وقوع زلزله جلوگیری می کند. همین تفاوت های ساختاری انواع سنگ هایی که برای نمای ساختمان به کار گرفته می شود ، ویژگی آن ها را نیز تغییر داده است. در نمای فیس کپ، المانهای آلومینیومی عمودی و افقی نصب شده در نمای کرتین وال کاملا قابل مشاهده است و شیشهها را ازهم متمایز میکند، ولی در نمای فریم لس، المانهای آلومینیومی بیرونی حذف میشود و سازههای اصلی زیر شیشههای نمای فریم لس از بیرون ساختمان پنهان است. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در نما، ستون های فولادی قابل مشاهده و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. روش پرکاربرد نصب چراغ های ال ایی دی روی دیوار جلویی ساختمان است طوریکه خود چراغ ها نیز کاملا قابل رویت هستند در این روش باریکه های نازکی از نور از قسمت بالایی و پایینی چراغ تابیده می شود. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. در واقع هدف از تهيه آهک، تبديل سنگ آن به حالت قابل مصرف و تبديل مجدد آن به سنگ آهک، پس از مصرف ميباشد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

انرژی بسیاری به جهت ایجاد شرایط آسایش در محیط داخلی مصرف می شود. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . این اصطلاح غالباً فقط برای نمای اصلی یا جلوی خانه به کار می رود. هنگامی که نما نسوز باشد، آتش به داخل ساختمان نفوذ نمی کند و ایمنی ساکنان را در صورت آتش سوزی افزایش می دهد. دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگهای آذرین هستند. نمای کرتین وال به جهت شیشه ای بودن و ویژگی های خاصش بیشتر در ساختمانهای بلند استفاده میشود. سیستم نمای فیس کپ یکی دیگر از سیستم های نما کرتین وال است.در سیستم فیس کپ درپوش هایی بر روی درزها و فواصل بین شیشه قرار می گیرند.سیستم کرتین وال فیس کپ برای دیوارهای عمودی و شیب دار و حتی سقف ها قابل استفاده است.نمای فیس کپ یک عایق بسیار قوی در مقابل نفوذ هوا و هدررفت انرژی است.همچنین امکان استفاده از شیشه های سه جداره نیز برای منطقی با آب و هوای خاص وجود دارد. اما واقعیت این است که سبک معماری رومی در نمای کلاسیک ساختمان در واقع فقط مخصوص به روم باستان نمی شود بلکه سیر عظیمی از تاریخ معماری را در بر میگیرد که شامل ایران باستان نیز می شود.

ی ساختمان و اجرای پروژه مطلع میشوید.

به عنوان مثال، اگر وزن نمای ساختمان در هنگام زلزله زیاد باشد، احتمال ریزش سنگ ها چند برابر می شود. در دچند دهه اخیر با توجه به پیشرفت ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگهای ساختمانی، نمای سنگی گسترش چشمگیری در ایران داشته است. به این ترتیب شما در مشاوره خود با گروه سیمانکاری و نماکاری کیان نما هم از مشخصات کارشناس، و هم مبالغ پیشنهادی آنها برای هزینه نمای ساختمان و اجرای پروژه مطلع میشوید. با پیشرفت ماشین آلات ساخت شیشه کاربرد شیشه در نمای های مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است . با این حال، بسیاری از اوقات آنها فاقد غنا و شخصیت لازم هستند؛ زیرا بدون اینکه به طراحی معماری، کارکردها و الزامات مختلف آن ارتباطی داشته باشند، بینهایت تکرار میشوند. چنانچه بخشی از دیوار نمدار باشد ، برطرف کردن منشا رطوبت ضروری است و باید صبر کنید تا آن قسمت کاملا خشک شود. سنگ تراورتن نوعي سنگ آهكي است كه داراي منشا شيميايي بوده و از ته نشين شدن كربنات كلسيم نزديك چشمه ها، غارها و حوضچه هاي مردابي به وجود مي آيد اين سنگ بيشتر به رنگ كرم ، زرد ، قهوهاي ، خاكستري و سفيد است بافت آن متخلخل است و به صورت لايه لايه نيز وجود دارد وجودحفره هاي سنگ به دليل خروج گازها به هنگام ته نشين شدن و در پاره اي از موارد تجزيه گياهان است بيشتر آهکهاي تراورتن در رابطه با فعاليت چشمه هاي آب گرم وتحت مکانيزم دگرساني تشکيل شده اند.

روش اجرای نمای خشک

تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. یکی از مهمترین موارد در تعیین بهترین نما برای ساختمان سرعت اجرای آن است زیرا افزایش میزان نصب نما باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. با گسترش سبک های مدرن در ساختمان ، نمای شیشه ای اسپایدر، حداکثر دید با کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات با بالاترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را امکان پذیر می کند. یعنی این که بدانیم نحوه و میزان دسترسی سازندگان و مالکان به منابع مورد نیاز چگونه است. شاید یکی از عمده دلایل آن را بتوان عدم وجود سبک خاصی در معماری حال حاضر کشورمان در طراحی نما دانست که نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند. سنگ نما باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی (آفتاب، باران، یخبندان و باد) و آلایندهها دوام بیاورد.  Th᠎is  data w​as do᠎ne by behsaznama C onte​nt G​en᠎er᠎ator  Demov er si᠎on!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهساز نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید