انتخاب اجرای نما ساده است

از جمله مزایای نمای شیشهای فریم لس، به ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج، امکان بهره گیری از بازشو مخفی در نما، نصب آسان شیشه و آسان بودن تعویض شیشه، عدم انتقال تنشهای سازه اصلی بنا بر شیشه، عملکرد مستقل هر یک از فریمها در برابر زلزله و امکان استفاده از رنگهای متفاوت در نما میتوان اشاره کرد. علاوه بر این عواملی مانند ارتفاع ساختمان، نوع شیشه اسپایدر و قطعه نگهدرانده شیشه و کیفیت ابزار درتعیین قیمت نمای اسپایدر نقش تعیین کنندهای را دارند.برای مثال از لحاظ قطعات نگهدارنده، در نمای اسپایدر، فین گلس از دیگر قطعات نمای شیشهای اسپایدرمانند استیل و کابلی گرانتر است. با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. در مجموع مواردی مانند نوع و کیفیت شیشه (تک جداره و دوجداره)، سکوریت یا لمینت بودن شیشه ها، تعداد شیشه نوع نمای شیشه ای (کرتین وال، فریم لس و…)، مساحت و ابعاد شیشهها (ارتفاع و عرض نمای شیشهای) و ضخامت آنها و کیفیت یراق آلات به کار رفته و از همه مهم تر کیفیت محصول و نام کشور سازنده در قیمت نمای شیشه ای تاثیرگذار است.

قیمت اجرای نمای خشک

اما در ارتباط با قیمت نمای شیشهای باید گفت که قیمت نمای شیشه ای در مدل های مختلف متفاوت است. با گسترش استفاده از شیشههای رفلکس استفاده از این نوع شیشهها در نمای ساختمانهای مرتفع و برجها نیز امروزه بسیار رواج پیدا کرده است . حتی میتوان با کمی تغییر در نحوه ی چیدمان آجرهایی که روی هم قرار میگیرند نمای سه بعدی به ساختمان داد. از نمای کرتین وال در نمای شیشهای ویلا نیز استفاده میشود. نحوهی اجرای نمای شیشهای از نوع کرتین وال به این صورت است که در این نوع نماهای شیشهای مدرن ابتدا پروفیلهای عمودی آلومینیومی معروف به مولیون، توسط براکتهای مخصوص و رولبولت یا جوش به سازه ساختمان متصل شده و پس از آن پروفیلهای عمودی که با نام “ترنزوم” نیز شناخته شده هستند، توسط لقمههای مخصوص بر روی پروفیلهای عمودی قرار گرفته و نصب میشوند. این نوع نما عمدتا از ماژول های پیش ساخته تشکیل می شود که بهم متصل می شوند یا در محل جمع می شوند.

طراح و مجری نمای خشک

در شکل سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان آجر ها با استفاده از ملات که ترکیبی از ماسه، آب، سیمان است به هم متصل شده و می چسبند. در طراحی نمای شیشهای ساختمان از نوع اسپایدر شیشه لمینت شدهای وجود دارد که شامل دو لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک است و در لایه طلقی 1/52 میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار میگیرد. شهرداری تهران</a> اطمینان کسب کنید به سایت اینترنتی ما بروید.</p><p>پهنا صفت گرانیت صدق فايده هيجان و فهم ضریب بيداري و گرفتگي بین اجزای کریستالی مختلف بي قانوني با شكل لين عايدي می آید. طیف گستردهای از سیستمهای سایه خورشیدی وجود دارد که ممکن است بهعنوان بخشی از نمای ساختمان مورداستفاده قرار گیرد؛ ازجمله، عناصر فولادی افقی بیضیشکل که بهصورت افقی بین ستونهای خارجی قرار دارند و اندازه و فاصله آنها برای کاهش شدت بهره خورشیدی طراحی شده است. در نمای شیشهای فریم لس، فریمها دارای لاستیکهای مخفی برای هوا بندی و آب بندی هستند که شیشه هم به راحتی بر روی آنها نصب میشود. در ادامه به انواع نماهای شیشهای مدرن و مزایای آنها میپردازیم. ​Th᠎is conte nt has  been g᠎ener ated  by behsaznama  Con tent Ge​ne᠎rato​r DEMO!

در انواع دیگر نماهای شیشهای مانند نمای شیشهای فریم لس، مساحت سطحی که باید نما شود، ناحیه و شهر مورد استفاده و شرکتی که سازنده نمای شیشهای فریم لس بوده نیز اهمیت دارد. برای نمای شیشهای، از شیشههای معمولی استفاده نمیشود زیرا این نوع نماها از نظر ایمنی خطرناک هستند چرا که در هنگام شکستن به قطعات ریز و درشتی خرد شده و احتمال پرتاب شدن شیشه و آسیب دیدن افراد وجود دارد. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید