امکانات نمای مدرن

از دیسکیلیر در نما های سنگی تیشه ای و مرمریت استفاده می شود. از بین سنگهای ذکر شده در بالا، سنگ تراورتن بیشترین کاربرد را در بحث طراحی نمای مدرن ساختمان دارد و پس از تراورتن سنگ های مرمریت و گرانیت نیز استفاده بالایی در طراحی نمای ساختمان دارند. مزایا و ویژگیهای طراحی نما مدرن در چه مواردی خلاصه میشود؟ این ورق ها در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده ، شعله ور و ذوب نمیشوند. همچنین آلومینیوم ماده ای مقاوم در برابر حرارت و رطوبت است در نتیجه اگر در معرض آتش سوزی قرار بگیرد تغییر شکل نخواهد داد و عایق رطوبت نیز می باشد و دچار خوردگی نمی شود. چوب گزینه ای سازگار با محیط زیست است و همچنین عایق، دوام و مقاومت خوبی در برابر آب و هوا دارد. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی موجب یکپارچگی لایه های مختلف پانل می گردد .

مصالح نمای خشک

اگر اجرای این نما به درستی انجام شود، دوام و استحکام آن بالا رفته، در نتیجه نما عمر طولانی تری خواهد داشت. همچنین در اثر حرارت ، طول عمر فرآورده های چوبی افزایش میابد. شستشوی نمای ساختمان روش های بسیار متغییر و مختلفی دارد که با استفاده از دستگاه های قدرتمند فشار قوی و همچنین مواد های مخصوص نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام میشود. قابلیت ارتجاع و چگالی کم در HPL، باعث ایمنی در برابر زلزله می گردد همچنین ارتجاعی بودن این پانل ها، سبب مقاومت صفحات در برابر ضربه و فشار شده ، در نتیجه در مقابل فشارهای گوناگون مانند فشار باد عکس العمل خوبی نشان می دهد . به دلیل خاصیت آنتی باکتریال ، آنتی الکترواستاتیک و قابل شستشو بودن ورق های اچ پی ال، استفاده از این متریال در رستوران ها ، بیمارستان ها و نمای داخلی ساختمان بسیار مرسوم است . نماهای آجری، سنگی، شیشه ای، سیمانی، سرامیکی، کامپوزیتی، اچ پی ال و ترموود قابلیت شستشو و پاکسازی را دارا می باشند. اچ پی ال مخفف High pressure laminate به معنای ورق های لمینیت فشرده شده تحت فشار بالا می باشد که با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر، از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای145 سانتیگراد تبدیل به صفحات محکمی می شوند .

قیمت اجرای نمای خشک

لوورها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری ساختمان ها می توان یکی و یا چندین مدل مختلف آن را در ساختمان ها استفاده کرد. از آنجا که سرامیک ساخته ی دست بشر است در انواع طرح و رنگ ها قابل اجرا است و می توان آن ها را به صورت تک رنگ نیز ساخت اما سنگ به دلیل اینکه در گذر زمان به وجود می آید طیف رنگی در آن دیده می شود و رنگ آنها به صورت یکنواخت نیست. لایه های رنگی و ملامینه، سطح نهایی را می پوشانند . شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . نمای سرامیک دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات دما، غیرقابل اشتعال بودن، نفوذ ناپذیری در مقابل آب، قابلیت تغییر اجزا در صورت آسیب دیدن، نگهداری آسان ، هزینه ی کمتر نسبت به نمای سنگ و … پردازش گرمایی ترموود، سبب ازبین رفتن صمغ موجود درچوب شده و درنتیجه پاکسازی آن نسبت به سایر چوب ها آسان تر است.چوب های ترمو برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات و اشعه ی فرابنفش خورشید قرار دارند استفاده می شود که از آن جمله می توان به نمای بیرونی ساختمان، کف محوطه های باز ،پلهای چوبی، کنار استخر، آلاچیق،کلبه و ویلای چوبی و… This data has be᠎en written by behsaznama C ontent Gen᠎erator D emover si​on.

ساختمان کارساز میباشد و باید اجرا گردد؟

از ویژگی های این نما زیبایی، آب بندی مناسب و نصب راحت آن را می توان نام برد. باید در نظر گرفته شود، یکی از مهمترین موارد انتخاب متریال مناسب است. یکی از دلایل استفاده سنگ طبیعی در نما، مقاوم بودن آن است که طی سال ها از بین نمی رود.سنگ در طراحی مدرن ساختمان معمولا به صورت ترکیبی با سایر متریال معماری به کار میرود. پنل های ۳ بعدی متریال مدرنی است که از پردازش چوب و ترکیب طراحی سنتی و معاصر به وجود آمده است. چه قوانینی در طراحی نما مدرن ساختمان کارساز میباشد و باید اجرا گردد؟ نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. حال اگر بخواهییم درباره نحوه کارکرد و کاربرد سیلیس اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که سیلیس نوعی ماسه بادی می باشد که با استفاده از دستگاه نماشویی سطوح مورد نظر از جمله سطوح آجری سنگی و سایر سطوح های مختلف را شستشو می دهند. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید