افزایش نمای مدرن خود را با نکات زیر

به عنوان مثال ، افراد می توانند در مورد طیف وسیعی از راه حل های روشنایی نما Arcus توسط Wipro Lighting تصمیم بگیرند زیرا همه نیازهای عملکردی را برطرف می کنند و زیبایی های سورئال اطراف را پس از غروب آفتاب برجسته می کنند. به گفته برترین تولیدکنندگان روشنایی تجاری ، برجسته کردن یک ویژگی باعث دیده شدن بیشتر آن می شود در حالی که طراحی سایه نتایج کاملا متفاوتی را ارائه می دهد. در حالی که در گذشته تنها گزینههای سنگین و خام مانند سنگ و آجر به عنوان مصالح اصلی در طراحی نما مطرح بودند، امروزه الزاما نماها به شکلی مات ساخته میشوند و گزینه های متعددی برای طراحی مدرن نما پیشروی معمار است. پانلها معمولاً بهگونهای طراحی میشوند که یکطرفه باشند (اعم از عمودی یا افقی) و بهگونهای ساخته میشوند که با فواصل قابهای معمولی بدون تکیهگاههای میانی مطابقت داشته باشند. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. • نما های سوراخ دار: نمایی مبتنی بر نوآوری که امکان استفاده خلاقانه از تکنیک های روشنایی متعدد را فراهم می کند. Content has  been creat᠎ed by behsaznama  C onte nt​ G en​erator Demoversion!

سرامیک نمای خشک برای درآمد

مدیریت هوشمند نور، پتانسیل های جدیدی را برای کنترل بر اساس تقاضای چراغ های روشنایی ایجاد می کند. نورپردازی نما با یک راه حل حرفه ای برای روشنایی در فضای باز، جلوه های چشمگیری ایجاد می کند که می تواند زیبایی شبانه یک ساختمان تجاری را افزایش دهد. به گفته تولیدکنندگان برجسته روشنایی صنعتی ، ممکن است یک طراحی نما از نظر شکل یا طرح متفاوت باشد در صورتی که در طول شب با نور طبیعی یا نور مصنوعی روشن شود. به عنوان مثال ، مردم می توانند برای روشن کردن این پوشش های کاریزماتیک از Linear Wall Washer LED یا Formz LED توسط Wipro Lighting استفاده کنند. اگر بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که بیشتر ساختمانهایی که سبک معماری کلاسیک دارند ، به سایه های روشن به ویژه سفید متکی هستند. طبق تحقیق استاد دانشگاه تونجی ، کیان زونگائو ، معماری مسکونی این شهر از خانه های اولیه شیکومن (دردار با سنگ) به آپارتمان های سه طبقه که در دهه ۱۹۲۰ ظهور کردند ، گسترش یافت. This post was written شرکتهای نمای خشک  by behsaznama Content G en᠎erator D emov᠎ersion.

از اواخر قرن نوزدهم میلادی، رویکرد معماران ایرانی نسبت به خانه مسکونی تغییر کرد و ایرانیها از اروپاییها الگو گرفتن و در حاشیه خیابانهای ساخت جدید، ساختمانهای مسکونی برونگرا شروع به شکلگیری کرد. این نوع طراحی نما بیشتر برای ساختمانهای صنعتی، اداری، تجاری، پالایشگاه، فرودگاه و پمپ بنزین استفاده میشود. سیمانسفید همانطور که از نامش مشخص است رنگ سفیدی داشته و طرح آن ساده است به همین خاطر در نمای بیرونی ساختمانهای مدرن به کار گرفته میشود. انواع مختلفی از سایه های جدید آمده است ، انواع مختلفی از طرح ها و ساختارها ظاهر شده است ، اما آنچه ثابت مانده است جذابیت رنگ سفید در ساختمانهای سبک کلاسیک است. همانطور که قیمت زمین شانگهای در دهه ۱۹۲۰ افزایش یافت ، ساختمانهای مسکونی بلندتر ، بین شش تا ۹ طبقه شروع به رشد کردند. این ساختمان در گذشته یک ساختمان مسکونی مجلل بود که در سال ۱۹۳۴ ساخته شد و به آپارتمان های Medhurst معروف بود. نمای ساختمان یا نماکاری ساختمان یک شاخص بسیار مهم در طراحی ساختمان های امروزی است که توجه ویژه به آن معطوف می گردد. ویژگی مهم دیگر پنل های آلومینیومی درصد بسیار پایین احتراق آنهاست.

شرکت طراح و مجری نما

علاوه بر موضوع زیباسازی شیشه در نما، بحث بهره گیری از گرما و انرژی خورشید نیز مهم است و جذابیت در نما با نزدیک شدن به طرح های ساختمانی جدید، نیز اهمیت پیدا کرده است. علاوه بر این ، روکش صفحه باران یک لایه محافظ دیگر در برابر تراکم و نفوذ آب و همچنین کمک به کاهش ظاهر ترک ها و شکاف ها در ساختمان است ، زیرا تغییرات دمایی کمتری را متحمل می شود. با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت های موجود ، پانل های صفحه باران SVK توانایی ایجاد طرح های برجسته نمای مدرن را فراهم می کنند که محیط ساخته شده را غنی سازی می کنند. سیمان الیافی متشکل از سیمان ، سلولز و مواد معدنی، به ما این امکان را می دهد که دیوارها را به روشی سبک ، غیر قابل احتراق و مقاوم در برابر باران ثابت نگه داریم و نماهایی با بافت و رنگ متفاوت ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید