افزایش اجرای نما خود را با نکات زیر

تا چند سال قبل چوب تنها گزینه مورد استفاده در روکش نما بود. ساخت و ساز نمای مدرن یک امر گران قیمت است، اغلب تا 35٪ از هزینه های کلی ساخت را تشکیل می دهد. به طور کلی خمکاری ورق فلزی به دقت و تخصص، مهارت، دانش و ابزار مناسب نیاز دارد. نمای کرتین وال به طور کلی، از پروفیل آلومینیوم همراه با خدمات رنگ های پودری الکترواستاتیک و یا آنودایزینگ تولید می شوند. ورق پانچ نمای آلومینیومی به طور گسترده در دکوراسیون داخلی و نمای مدرن ساخنمان ها استفاده می شود و به عنوان روکش دیوار، نما، حصار و حریم خصوصی در دفاتر، بیمارستان ها، موزه ها، مراکز خرید، استادیوم ها و غیره استفاده میشود. ورق پانچ از پانل های ضخیم ساخته شده اند تا مقاومت بهتری در برابر باد و آب و هوا داشته باشند. نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. برجسته تر از جنگل های بتنی نیویورک، مرکز تجارت جهانی یکی از بزرگترین ساختمان های طراحی و اجرای نمای ساختمان است که برای از بین بردن گذشته از دست رفته شهر ساخته شده است.

مصالح نمای خشک

یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است. به دلیل مقاومت بالای این نوع خدمات، از آلومینیوم رنگی در نمای مدرن ساختمان ها و بسیاری از صنایع استفاده می شود و محبوبیت بالایی در صنایع گوناگون دارد. با این حال، با نزدیک شدن به مدرنیسم و از بین رفتن تزئینات، شیوه های معماری مدرن ظهورکردند. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. سقوط سنگ از نمای ساختمان در کشور ما به یک حادثه عادی تبدیلشده که خطرات زیادی برای مردم دارد. از آنجایی که ورق های ACP با نام “ساندویچ پانل” نیز شناخته می شوند، از دو لایه فویل آلومینیومی ساخته شده اند که در حرارت و فشار بالا بین دو پلی اتیلن با چگالی کم قرار گرفته اند .انعطاف پذیری کامپوزیت پانل آلومینیومی مزیتی برای ایجاد طرحهای نوآورانه و جسورانه به آن ارائه میدهد. سوالی که شاید برای خیلی از کسانی که قصد ساخت یک بنا، ساختمان اداری یا غیر اداری را دارند پیش بیاید. This  post w​as g​ener at ed wi᠎th behsaznama C​ontent Generator DEMO .

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نمای آلومینیومیACP( کامپوزیت پانل آلومینیومی) یک ماده ابتکاری جدید برای نمای بیرونی ساختمان های مدرن است. این سیستم روکشی ظاهر بسیار گران قیمت و طبیعی به سازه ساختمان می بخشد و همچنین دارای ارزش ماندگاری بالاتری است. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. استفاده گسترده از مواد جدید مانند پلیمرها منجر به افزایش آتش سوزی نمای ساختمان های بلند در چند سال گذشته شده است، زیرا آنها نسبت به مواد سنتی قابل اشتعال تر هستند. اگر چنین اتفاقی برای ساختمان هتل رخ دهد، خسارات آن جبرانناپذیر خواهد بود. دره خلف محك هایی که برای نمای خارجی كاربرد می شود باید به پيوستگي نستوه مقاومت بالایی درون مساوي گرما، رطوبت و اشعه نور خورشید داشته باشد. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد.

اتصالات نمای خشک

در صنعت ساخت و ساز کنونی، “پایداری” یکی از موضوعات برجسته است و سازه های پایدار امیدوار کننده تنها از طریق تصمیم گیری صحیح در انتخاب محصولات مناسب است بلکه اثرات زیست محیطی را در آینده کاهش می دهد. نمای پانچ متال در سال 2007 توسط ویلیام استوارد مورد مطالعه قرار گرفت ونشان داد که ورق نمای پانچ متال آلومینیومی به کاهش سطح صدا کمک میکنند. ورق پانچ نمای آلومینیومی به دلیل ویژگی های همه کاره و وزن سبک، یک نمای ساختمان محبوب برای معماران و طراحان است. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید