اسرار خودی برای نصاب نمای سرامیک خشک آشکار شد

در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. به این روش که پس از قراردادن توری بر روی سرامیک چسب را به وسیله کاردک یا لیسه به آرامی بر روی سطح توری و سرامیک پخش می کنیم تا سطح کاملا صاف شود . در مرحله بعد از ریسمان کشی، در صورت بتنی بودن سازه و عدم وجود پلیت در نمای سازه، باید پلیت های مورد نیاز را بوسیله بولتهای مخصوص روی بتن نما محکم نمود تا بتوان دستک های اولیه شاسی کشی را به آنها جوش داد.

تبلیغات و بازاریابی و روش اجرای نمای خشک

زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن سوراخ های موجود در بدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی هوا می گیرد که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می شود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند، چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می کند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کند. چرا استفاده از نمای خشک رایج شد؟ در این روش از دستگاه های شیارزن جهت ایجاد شیاردر پشت سرامیک ها استفاده شده که در داخل این شیارها کلیپس هایی از جنس آلومینیوم از طریق چسب های مخصوص قرار گرفته و تثبیت می گردند؛ این کلیپس ها امکان قرارگیری سرامیک ها را روی ریل های افقی آلومینیومی فراهم ساخته و در پایان نصب و رگلاژ نهایی سرامیک ها از طریق پیچ تنظیمی این کلیپس ها صورت می گیرد.این روش نسبت به روش کلیپسی ایمنی کمتری داشته زیرا شیارایجاد شده در پشت سرامیک ها باعث ضعیف شدن وکاهش مقاومت اتصالات نمای خشک آنها می شود.

نمای خشک سنگ

این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. این محصول با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا سطوح سیمانی ،پوشش ضد آب بصورت 360 درجه ایجاد کرده و باعث تشکیل غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ در برابر نشتی می شود. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. Th​is post has be​en gen᠎erat᠎ed by behsaznama᠎ C on te nt Generator D᠎emoversion .

پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز2 شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. در دیتیل اجرای نمای خشک تایل های سرامیک پرسلانی بوسیله اتصالات نمای خشک که شامل قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، نمای ساختمان ساده و مدرن می باشد و در میان بافت فرسوده محله برجسته نمایانده می شود. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. نصاب نمای سرامیک خشک پرسلانیارائه مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر فنی و اجرایی.

دیدگاهتان را بنویسید