استرس را از اجرای نما دور کن

نما معمولاً یک ضلع خارجی ساختمان است. انتخاب مواد نما معمولاً به کاربرد و هدف ساختمان و همچنین الزامات برنامه ریزی محلی بستگی دارد که ممکن است در طراحی نما ساختمان نسبت به همسایگان آن تأثیر بگذارد. در معماری ساختمان های تجاری ، نما معمولاً مهم ترین جنبه طراحی است زیرا رنگ و بویی برای بقیه ساختمان ایجاد می کند. اغلب از نظر طراحی مهمترین جنبه است، زیرا لحن را برای بقیه ساختمان تعیین میکند. گرچه ممکن است کلاس و مدرنیته، غیرقابل انکار به نظر برسد ، اما همچنین به مصرف انرژی ساختمان و فضای داخلی بستگی دارد. شانس زیاد این است که به ساختمانی با نمای چشمگیر وارد شوید. اگر از هیچ یک از آنها چیزی نمی دانید ، به احتمال زیاد وارد کدام یک می شوید؟ در این پروژه نقشه های ساختمانی متعاقباً توسط برنامه ریز شهری به نصاب نمای خشک روز می شود. همانطور که محیط های محل کار به سمت فضاهای مشارکتی و نقشه های طبقه باز حرکت می کنند ، Kawneer ، شریک AIA ، تأثیرات نمای ساختمان اداری را بررسی می کند. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. در مقایسه با انواع دیگر نما ، نماهای سبک عایق حرارتی و صوتی کمتری ایجاد می کنند و هزینه های نگهداری بالاتری در میان مدت و بلند مدت دارند.  A rticle was cre᠎at​ed with t he help of behsaznama Con te᠎nt Gen᠎er᠎at​or Dem oversi on.

چه کاری می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی در مقدار اجرای نما شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

نمونه های مدرن و انواع نمای ساختمان جدید ، نسبت به نمونه های سنتی از پیچیدگی بیشتر، خصوصا در سیستم های نمای ساختمان جدید ، از لحاظ فرم و ساختار معماری سازه ، برخوردار است؛ لیکن ، این پیچیدگی نقش بسیار موثری در نمود بیرونی نمای ساختمان جدید ، و همچنین استراکچر کلی نما و بسیاری از موارد دیگر ایفا می نماید. برخی انواع دیگر دیوارپوش مانند دیوار پوش های پارچه ای (textile) و کاغذ دیواری هایی با تکه هایی شبیه مخمل (Flock / velvet) را با قیمت بالاتری می توان تهیه کرد که باز هم در مقایسه با پوشش های وینیلی مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. با توجه به ارتفاع شدید آن 541 متر ، واحدهای طراحی و اجرای نمای ساختمان می توانند بارهای بادی بزرگ را که برای ساختمان های فوق العاده استفاده می شوند، در برابر اقدامات ایمنی سختگیرانه مورد نیاز برای این نوع ساختار مقاومت کنند.

این نوع طراحی نما بیشتر برای ساختمانهای صنعتی، اداری، تجاری، پالایشگاه، فرودگاه و پمپ بنزین استفاده میشود. چه نوع سنگ را از سنگ فروشی انتخاب کنیم؟ از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود. سبک ساده گرایی یا مینیمالیسم نوعی دیگر از طراحی نما می باشد که در ایران به ندرت دیده می شود. لو شیائووی ، مورخ معماری مشهور شانگهای ، زمانی به آپارتمان های عظیم الجثه و ساده Taixing در جاده نانجینگ “یک خانه آپارتمانی لوکس” می گفت. این بدان دلیل است که نمای جلو همان چیزی است که با محیط بیرونی ارتباط برقرار می کند. این روش خیلی مرسوم نیست به همین دلیل کم پیش می آید که با آن بر خورد داشته باشید. پنجره ها با آلومینیوم آنتراسیت طراحی نما شده اند و در سمت غربی توسط پرده های بیرونی با جعبه های مخفی تکمیل می شوند. در نتیجه فلز آلومینیوم بهترین متریال برای ساخت نمای مدرن به شمار می آید. معمارهای امروزی با استفاده از آجر موفق به ساخت ساختمانهای مدرن و بسیار زیبایی شدهاند. همان طور که قبلا ذکر شد، می توانید برای پوشش زیر سقف از لمبه نما استفاده کنید.

دتایل اجرای نمای خشک

این تصمیمات اساسی را در طراحی نمای ساختمان تحمیل می کند. در ارتباط با اجرای نمای لوکس بیشتر بخوانید. سپس این منافذ میکروسکوپی قبل از اینکه به طور دائم مهر و موم شوند با رنگدانه آغشته شده و به همین دلیل است که رنگهای آنودایز بسیار بادوام هستند و در واقع به بخشی از ساختار فلز تبدیل میشوند. اگرچه هر آپارتمان در ساختمان های بلندتر از قبل کوچکتر بود ، اما کیفیت زندگی ساکنان تخت به دلیل طراحی و امکانات مدرن به طور قابل توجهی بهبود یافت. ویژگیهای اصلی برای طراحی نمای مدرن چه مواردی میباشد؟ در حالی که جنبه مدرن استفاده از شیشه از یک ماده برای جلوه دادن زیبایی به خانه های مسکونی بسیار محبوب شده است ، درک ویژگی های این ماده ضروری است. با توجه به اینکه خانه های مسکونی نقش مهمی در بافت شهری دارند ، ضروری است که الگوی طراحی نما شخصیت داخلی ساختمان را منعکس کند. آنها به خوبی با طیف وسیعی از طرح ها سازگار می شوند و در ترکیب های منحصر به فرد با مواد دیگر مانند بتن یا فولاد استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید