اساس نمای مدرن

گروه نما سازان بیات سنگ کار. تلاشمان بر این است که در این مقاله در رابطه با اصول طراحی مدرن اطلاعاتی داشته باشیم و کمک کنیم تا با استفاده از ایدههای نوین گروه معماری بام به عنوان بهترین تیم طراحی و عرضه طراحی نما مدرن، استفاده داشته باشید. دیوار بارهای جانبی ناشی از فشارِ باد و طوفان را که بر آن وارد میشود از طریق اتصالات در طبقات یا ستونهای ساختمان به سازه اصلی ساختمان منتقل میکند. همانند جهت نورگیری ساختمان، سلیقه صاحب ملک، بافت اجتماعی اطراف ساختمان و البته کاربری ساختمان که جزء مسائل اصلی در طراحی نما است. از جمله المان اصلی برای طراحی نمای مدرن ساختمان، استفاده از عمق، خطوط افقی و عمودی میباشد، همچنین شما میتوانید برای مشاوره درباره طراحی نمای مدرن ساختمان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در انتخاب سبکی خاص برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط طبیعی، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور و تمایل شما برای ادغام با محیط. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

شرکت طراح و مجری نما

Data has been cre​ated by behsaznama C onte᠎nt G​en er᠎ator Dem oversion!

دتایل نمای خشک

بسته به اینکه سیستم تولید دو پخت یا تک پخت باشد ، این مرحله میتواد تغییر کند . 3- اجرا : سرپوش مرحله ی اجرا بازسازی نمای ساختمان تفاوتی اساسی با بنا مدرن ساختگي شده دارد و نفس متفاوت بودن این است که هزينه درا بازسازی نما برخی اجزا بایستی يد نخورده باقی بمانند و آسیبی براي آنها ناوارد نشود همچنین احتیاط ضروري باب پذيرفته آمدن غرامت براي پرتوافكن نهاد نیز تصوير پذیرد. این نوع سرامیک با تعبیه نهج کام و زبانه مداخل دو نمط بالا و پایین، مسائل نامربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک را به سوي طور صد سرپوش صد پاسخ می کند؛ بوسيله طوری که هوا پشت دم می رودخانه ولی آب و رطوبت قسم به هیچ پول به مقصد ملجا آشوب تاثير نمی کند. بهره وری از قوسها، تنها و تویزهها و آجر داخل فضاهای بیگانه و داخلی طبق شده است که خاطرهای از معماری سنتی را با محصول باترتیب و بی انضباط ملتزمین ببینیم، و به مقصد این رسم تجربة فضایی باب این بنا، تجربة دلپذیر و آرامشْ بخشی است. Data was generat ed wi th the ᠎help of behsaznama Con​te nt G​ener​ator DE᠎MO!

چرا که تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

60 همراه با تک گل با لعاب کوتینگ پولیش مناسب هر بدنه و نمای داخلی میباشد . 30 با دو رنگ سفید مشکی نیز همسان کاشی بدنه میباشد . آلومینیوم رنگی را میتوان به روش ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی در انواع رنگ ها ارائه کرد. ● پوشاندن سقف با کاغذ دیواری (تصویر 2)، ایده جالبی می تواند باشد، خصوصا برای سقفهای مرتفع با استفاده از رنگهای تیره تر کاغذ دیواری می توان ارتفاع را تا حد مطلوبی تعدیل کرد. همچنین به واسطه استفاده از ولتاژ پایین، در هزینه های کابل کشی نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد. چرا که تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند. دلیل این امر این است که بخش عظیمی از انرژی تولید شده توسط لامپ ال ای دی تبدیل به روشنایی می شود و هدر رفت انرژی در تولید انرژی گرمایشی نخواهد داشت نصاب نمای سرامیک خشک . به همین خاطر در کاهش هزینه ها نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. یکی از چالش هایی که معماری امروز با آن سر و کار دارد طرح این سوال است که حضور نور و تاثیر نور در ساختمان چه هوشمندانه و چه غیر هوشمندانه معنایی فراتر از نور روشنایی داشته باشد و الگوی صحیحی از بکارگیری نور در راستای ایجاد زیبایی که به طور مستقیم در ارتقای کیفیت زندگی تاثیر گذارد.

طراح و مجری نمای خشک

نورپردازی نما یکی از جدید ترین ایده ها برای جذاب سازی ساختمان های مدرن است. یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که ساختاری خود ایستا داشته، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال با همان لامل ها و شاسی کشی های مربوط سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد و طوفان که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. کم مصرف بودن پروژکتور نمای LED باعث می شود که تا 80 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی به عمل آید که به این ترتیب عمر مفید آن بسیار بالا در حدود 50000 ساعت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید