از نماهای مدرن و Fb احتمالاً بیشترین را دریافت کنید

نمای رومی ساختمان برای آن دسته از افرادی که از طرفداران سبک نما کلاسیک هستند بهترین گزینه است . نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند . بر اساس مقررات استاندارد بیان کلاس مقاومت در برابر سایش سطحی الزامی می باشد زیرا کلاس مقاومت در برابر سایش مناسب بودن کاشی را در محل استفاده با توجه به میزان تردد و عوامل ساینده مشخص می نماید . با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود.

چرا فروش تجهیزات نمای خشک نه رفیق به کوچک شرکت

چنانچه روش تولید کاشی ، پرس کردن باشد ( ریختگری و فرم دهی خمیری نباشد ) از حرف B استفاده می شود و جذب آب کاشی مطابق جدول زیــر دسته بندی شده است . چنانچه در روش اعمال چاپ از تکنولوژی چاپ رندوم استفاده شده باشد، ماهیت طرح مشابه نمونه های طبیعی دارای افکت های متنوع طرح و رنگ بوده که در زیبایی طرح نقش به سزایی دارند . نوع دیگری از سرامیک های ساختمانی با ویژگی ها و اشکال خاص تولید می شود که چینی بهداشتی نامیده می شود . دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, بهساز نما سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند. Th​is post h as been generat᠎ed by behsaznama  Content Gen erator Demover᠎sion.

دتایل اجرای نمای خشک

آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . نمای ساختمانهای واقع در سطح کاربری I با با توجه نوع کاربرد آنها نیاز به طرح لرزه ای ندارد. معماری و صنعت ساختمان همسو با ابداع مصالح نوی و تیغ ر در ساختار فعلی برخی از آن ها پیش می رود و بی تردید، پانلها در اشکال و ساختار مختلف، از این قاعده مستثنی نیستند. در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. معمولاً جهت نصب و چیدمان کاشی الگوهای متفاوتی بر اساس سلیقه مصرف کننده استفاده می شود که بعضی از این الگوها پس از اتمام نصب، ظاهری زیبا و هماهنگ تر را نشان می دهند . Post was created by behsaznama C on te​nt G​enerator DEMO!

هزینه اجرای نمای خشک

معمولا برای زیبا سازی نمای کاشی و سرامیک های ساختمانی از روش های متفاوتی برای اعمال چاپ برای سطح بیرونی کاشی استفاده می شود که بعد از پخت ، سطحی با رنگ ثابت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. بر روی پروفیل آلومینیومی در محل خود نصب و اجرا میگردند. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید