اجرای نما چگونه زندگی ما را در 2023 تغییر داد

متریال تراکوتا در هنگام استفاده در نما و یا در کف می تواند با سایر متریال دیگر ترکیب شود. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد. باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد. می باشد. به همین جهت دیگر نیاز به فارسی بر کردن و برش دادن تراکو برای نصب در گوشه های کار نیست بلکه با استفاده از لوازم جانبی خود متریال امکان ایجاد هرگونه کنج و نبشی بدون کثیف کاری می باشد. اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود. شما به راحتی می توانید با تلفیق تراکوتا و نمای کرتین وال، بنای خود را به یک ساختمان با نمای ترکیبی منحصربه فرد تبدیل کنید. از همه این ها که بگذریم، خاصیت آکوستیک تراکوتا، آن را به یکی از بهترین نماهای ساختمانی تبدیل کرده است. Th​is data h as be᠎en g᠎en erat᠎ed ᠎by behsaznama C​ontent Gen​erator Demov ersi on᠎!

فروش تجهیزات نمای خشک

اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. ساختمان خانه سبز در یکی از مناطق شمالی تهران قرار دارد که در سال های اخیر بافت گیاهی آن به دلیل ساخت وساز از بین رفته اند و طراحان در طراحی پروژه سعی داشتند تا ارتباط ساختمان را با فضای سبز تقویت سازند. همچنین از فضای ایجاد شده در بین دو پوسته می توان برای عبور دادن تاسیسات برقی و مکانیکی استفاده کرد. برای رفع این مشکل می توان از انواع آجر های نسوزِ نما که عمر بالا و همچنین دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع هستند استفاده کرد. انتخاب این متریال برای نمای ساختمان به تعبیت از متریال کاربردی در طراحی نمای ساختمان های این منطقه در دهه ی ۱۳۴۰ می باشد. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند.

سازگار بودن نمای تراکوتا با سایر متریال های نما موجب محبوبیت روز افزون این متریال در بین طراحان نما می باشد. به همین دلیل برخلاف شباهتش با سرامیک های پرسلانی، آن را متریال با کیفیت تری برای نمای ساختمان می دانند. امروزه ساخت و ساز نماهای رومی رایج است و اکثر نماها جزو همین دسته هستند، اما نکته ی حائز اهمیت اجرای نمای رومی با کیفیت بالا می باشد. متریال تراکوتا که امروزه شاهد انتخاب آن برای نمای ساختمان ها در ایران هستیم، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. این ویژگی باعث شده که آن را برای نمای ساختمان های تئاتر و موسقی، نمای اداری انتخاب کنند. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. نصب تراکوتا به صورت سازه ای و خشک انجام میگیرد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. اجرای نمای پست مدرن در ویلا یکی از تخصص های ماست. این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا هستند میکند . ᠎This h​as be en generated  by behsaznama C ontent᠎ Generator D​emover sion!

بسیاری از ساختمان های قدیمی به خصوص در اروپا از این نما استفاده نمودند. تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. یکی از مواردی که باید در موضوع قیمت شستشوی نما به ان اشاره کنیم بحث ترمیم سنگ نما می باشد. مقاومت این نما در مقایسه با نمای سرامیک بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در برابر نور خورشید دوام بیاورد. اما ویژگی این نمای مدرن، به همین موارد خلاصه نمی شود. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی هایش است که نمی توان به راحتی آن را در متریال های دیگر ساختمانی پیدا کرد. سفالینه تراکوتا به منظور سهولت در استفاده و نصب و همچنین زیبایی بیشتر دارای مقاطع اختصاصی برای کنج، اختلاف سطح و نبش های کار و … سنگ های به کار رفته در زیر پنجره ها دارای شیاری مثلثی شکل و نرده ها دارای فرمی زیگزاگی هستند که از ویژگی های بارز سبک آرت دکو به حساب شرکت طراح و مجری نما می آید.

دیدگاهتان را بنویسید