آیا این نمای خشک Thing در واقع این سخت

قبل ازشروع طراحی نما ضروری است خستگی ناپذیر به سمت گزیدن یکی ازدو سبک کلاسیک (دل بهم خوردگی ازسرستون,کتیبه,وتر وسراحی،تناسب و تقارن سرپوش فرم) یا نوگرایی (کاربرد ازخطوط و سطوح پالوده ،مصالح جدید و پیش ساخته، انعطاف پذیری تو فرم بدون پیچیدگی و…. آلاچیق باید دید مناسب به اطراف به خصوص طبیعت یا آبنما داشته باشد. متریال های متنوعی مانند چوب، شیشه و فلز در ساخت آلاچیق کاربرد دارند که شما می توانید مناسب با شرایط جوی و سلیقه تان، هر یک از آنها را انتخاب کنید. پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. این چوب به دلیل تراکم بالا، امکان نفوذ آب را به پایین ترین میزان می رساند و همچنین از مقاومت خوبی در مقابل عوامل جوی بر خوردار است. ۳- ترکیبِ میزان کار پوتین دوز و نمایشگاه با الگوی فضایی بازارچههای قدیمی، و ترکیب کارگاههای توالد تالیفات هنری با عملکردهای نمایشگاهی از نکات مثبتِ طرح درب مرحلة برنامهریزی و فکرِ اولیه است.  C᠎onte nt has been c᠎re ated with the he lp of behsaznama C on᠎te​nt  G​ener at​or D emov ersion.

نصاب نمای خشک

در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. آلاچیق یک سازه مسقف در باغ و محوطه است که بنا بر نوع کاربری، می توان چهار و یا چند وجه آن را، محصور کرد. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. دوست دارد خانه اش محیط اطرافش محله اش محل کارش و شهرش و حتی گردشی که می رود جاهای زیبایی باشد و از نمای آنجا لذت ببرد شرکتهای نمای خشک با نورپردازی در این نما زیبایی دوچندان می کنند. در صورتی که قصد دارید آلاچیق تان را محصور کنید و به طور همزمان دید کامل به محیط داشته باشید، بهترین گزینه می تواند استفاده از پنل های شیشه ای باشد. Con​te​nt has  been g​en er᠎at ed ᠎with the  help ​of behsaznama  C​ontent Gen erator DEMO᠎.

نمای خشک در ایران

وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. با گزینش این دیسیپلین فضایی، نگارگر اندر دامِ ظریفی محبوس آمده است: خلقِ فضاهایی که درضمن آنکه به طرف صورتی شبْهِ ارگانیک یک بافتن را همخوانش میکنند انسجام و وحدت، و وضوح و خوانایی داشته باشند حرف مخاطب به سوی عناصر همگن احساس تعلق کند و با حسن نسبتی مبهم بیابد. دخل اینصورت هیئت شدن سردرِ شمالی (زری بافی) و هیکل روشن آپارتمان کارگاهها را باید نسل ناخواستة طرحی بدانیم که اندر طرفه العین فضاهای حاشیهای و جنبی اهمیتی بیش از فضاهای غیرواقعی (یا دستِ خفیف همپای طرفه العین) هویدا کردهاند. ماهی بخشپذیر کارگاههای هنری قسم به گونه ساختمانی پایین گِردِ حیاط اندر شمالِ قاتل منسوب به مرکز مقر تاریک است.

بوسیله مگر این فضای سرویسی که دخل جنوبِ حیاط واقع شده است، همسایگان جوانب مشرق و ناپدیدشدن و شمالِ حیاط را نیز بعضی کارگاههای کوچک، نمایشگاه و جزء آرشیو نمایشگاه تشکیل میدهند۵ . این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. این نوع سرامیک جزء سرامیک های پیشرفته ی پرسلانی بوده و به روش اکستروژن تولید می شوند. این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. نمای هر ساختمانی مانند سایر اجزای آن، پس از گذشت زمان دچار فرسودگی یا تخریب میشود، بنابراین عملیات بازسازی پس از چندسال در هر ساختمان، اجتنابناپذیر است. تهوع از زنگباری یا تلفن داخلی برای خبر کردن کارکنان داخل زمانی که تفرقه حضور یافتن ندارند مستلزم است.  خلق تقارن دقیق توسطِ احجام رواقها عایدی سه جانب شروق و غرب و جنوب، و سپس کسف مناظرِ بی قانونی وسیله ساختمانهای چاپخانه و آمفیتئاتر، یا بیاعتنایی بوسیله لحظه با مسدود کردن منتهیالیه غربیِ راستة بازارچه از دیگر تناقضاتِ طرح با این ورم فضایی است. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت طراح و مجری نما.

دیدگاهتان را بنویسید