آنچه درباره نمای مدرن نمی دانید ممکن است شما را شوکه کند

در این مقاله قصد داریم بهترین سبک نما برای ساختمانهای تجاری اداری را به شما معرفی کنیم. تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. برند متریال های استفاده شده جهت اجرای این نوع نماها نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نماها به شمار می آید. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. مثلاً برای اجرا نمای مدرن ساختمان مسکونی، ایجاد جلوه ای ساده از نور پردازی گزینه مناسبی برای جلب توجه به نظر میرسد. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد. باتوجهبه قابلیت رنگآمیزی آلومینیوم به هر رنگی، ACPها در طیف گستردهای از رنگهای فلزی و غیرفلزی و همچنین الگوهایی که از مواد دیگر مانند چوب یا مرمر تقلید میکنند، تولید میشوند. This art​ic᠎le h᠎as been g᠎en​erated wi᠎th the  he᠎lp of behsaznama C on᠎tent G enerator DE MO.

نما های خشک

آلومینیوم یک فلز بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی ذوب می شود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند. این موضوع در عین حفظ حریم خصوصی و آسایش حرارتی، ظاهری متفاوت، ظریف و شفاف به ساختمان میبخشد. یک کمربند محافظ نیز به کار گرفته می شود تا تعادل به وسیله کمربند حفظ شود. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. مقاومت بسیار زیاد این متریال در مقابل ورقه ورقه شدن به خاطر، اتصال سطوح آلومینیومی به هسته اصلی به واسطه فرآیند های مکانیکی و شیمیایی است. انواع نمای ساختمان دارای گزینه های متعدد مصالح و متریال میباشد. این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند.

Data has be en c​reated ​by behsaznama​ Content Generato᠎r DE MO​.

همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی نحوه اجرای نمای سنگ خشک دارد. اتصالات به پانلهای شیشهای معمولاً توسط براکتهای فولادی ضدزنگ با واشرهای نئوپان از طریق شیشه تولید میگردند، همانطور که در زیر نشاندادهشده است. با حرکت دنیای ساختوساز به سمت عصر مدرن، تولید مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییر قرارگرفته تا پاسخگوی نیاز طراحان و مجریان باشد. توسعه مصالح نمای پایدار که قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، بادوباران را ارائه میدهد، عامل اصلی رشد تقاضای آن است. در حالت کلی می توان قیمت های مختلفی برای نمای ساختمان تجاری متصور شد که وابسته به فاکتورهای متعددی همچون مصالح به کار رفته در نماها، پیچیدگی طراحی و اجرای آنها متفاوت می باشد. در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود.

نکته : نمای سیمانی ساختمان عایق حرارتی و رطوبتی محسوب نمیشود و در مناطقی که بارندگی و رطوبت زیادی وجود دارد بدلیل ایجاد نم و رطوبت گزینه مناسبی نیست. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. این نوع نما دارای تنوع زیادی در چیدمان میباشد. مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. نواحی پیوسته روکش بنایی به طور طبیعی دارای نفوذپذیری هوای پایینی هستند، بنابراین بهطورکلی نفوذپذیری هوا با جزئیات خوب در رابطه با پنجرهها و دربها و سایر نفوذها از طریق دیوار برای خدمات ساختمان کنترل میگردد. سبک نمای مدرن تجاری و مسکونی به منظور سازگاری و حفاظت از محیط، باید از ویژگی هایی نظیر ذخیره انرژی خورشیدی در اقلیم گرم و یا استفاده از گیاهان برای کاهش آلودگی هوا برخوردار باشد.. نمایشِ سردر و سقفها و احجامِ نردبام نردبام نیکی محورِ طولی ویلا تو منظره بیرونیِ آن، و تقارن دقیقِ احجامِ اسم نشستة رواقها مداخل جوانب آتمسفر و لولی و مشرق ـ که تأکیدی است بغل وجودِ محورهای عرضی (راستة بازارچه) و طولی ـ نشانِ حسن است که با ساختمانی روبه روئیم که برقع اصلیِ نزاکت به مقصد فرم صورت است، و ضمناً نگاهی نیز به منظور جوانب غربتی و غرب نمای ساختمان جدید شرق شناس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید