آنچه درباره نمای سنگ نمی دانید

شستشوی نمای ساختمان موجب بهتر دیده شدن و زیباسازی ظاهر نمای ساختمان ها و شفافیت نما می شود. امروزه برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ها و صرفه جویی در انرژی، سرامیک خشک را جایگزین نمای سنگی می کنند. استفاده می شود. مزایای آن این است که ساخت آنها پیچیده تر است ، سریع نصب می شوند و هزینه کمی دارند. جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه شستشوی نمای ساختمان با شرکت آرین ایراتا تماس حاصل فرمایید.تیم تخصصیآرین ایراتا آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. Latex Acrylic Backing : این نوع زیر لایه برای دیوار پوش های پارچه ای بکار می رود که استحکام کافی را جهت عملیات نصب آنها تامین می کند. طراحان به دنبال راه هایی برای ساده تر کردن معماری بودند; این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.

سرامیک نمای خشک

Article has ᠎be​en created ​with t he help of behsaznama C ontent G en​er ator  DEMO.

هزینه اجرای نمای خشک

آجر و سنگ تراشی ساده، بدون پایه است و در نمای مدرن به صورت مستطیل استفاده می شود. از متریال هایی مانند چوب، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود ;که منعکس کننده زیبایی شناسی مدرن است. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره شرکت اجرای نمای سرامیک خشک های آلومینیومی و… سیستمهای نمای آلومینیومی را میتوان در ساختمانها برای اهداف متعدد مورد استفاده قرار داد. استفاده از بتن مسلح و فولاد در نمای مدرن. آنها به خوبی با طیف وسیعی از طرح ها سازگار می شوند و در ترکیب های منحصر به فرد با مواد دیگر مانند بتن یا فولاد استفاده می شوند. نمای شیشه ایی اسپایدر : نمای شیشه ای اسپایدر شامل ساختار (استراکچر) فلزی از جنس فولاد یا استیل است. پانچ cnc جنبشی نوعی صفحه فلزی سوراخ دار است که به عنوان تزیین نمای مدرن مورد استفاده قرار می گیرد که اثر تزئینی آن با جلوه تزئینی نمای فلزی رایج متفاوت است.

گرفته شد گرفت؟ تلاش کنید این نکات نمای مدرن خود را ساده کنید

آنها با استفاده از ترکیبات چوب ، گچ ، بامبو ، شیشه و بتن مستقیماً در صفحه های عمودی بزرگ شلیک می کنند ، به سطوح افقی بلند می رسند و با جنگل و درختان نخل در هزاران تنظیم طبیعی تلاقی می کنند. این روزها پوشش سطوح بزرگ یا کوچک فضاهایی مانند اتاق نشیمن با یک دید باز و… قطعات اسپایدر به شکل ایکس یا کلمپ از جنس استیل ۳۱۶ و شیشه ی ۱۰ میلی متر، دوجداره، لمینت و… انتخاب دو یا سه متریال متفاوت اما هماهنگ، می تواند به نمای مدرن جلوه ای خاص ببخشد . ترکیب چوب با سایر متریال ها نظیر فلز و شیشه زیبایی نما را دوچندان می کند و آن را خاص تر جلوه می دهد. سیستم نمای خشک به عنوان نمای خارجی ساختمان ها استفاده می­شود. 4. شستشو نما با استفاده از موادهای جرم گیر و نانو… که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. می باشد. در کل از ویژگی های این نمای نوظهور و مدرن می توان به شفافیت، سبکی، سهولت و سرعت بسیار بالا اجرای سطوح پیچیده، تنوع دتایل در یراق آلات و همچنین تحمل بهتر در برابر زلزله اشاره کرد.

استفاده از سطوح عمودی و افقی در نمای مدرن به وضوح قابل مشاهده است. نمای سایدینگ تخته سنتی با روکش تخته عمودی ساده که در نماهای بزرگ استفاده می شود جایگزین می شود. تزئینات در نمای مدرن از بین می روند و بسیار ساده و در عین حال زیبا اجرا می شوند;به گونه ای که در آن مواد و اتصالات بسیار ساده و به خوبی اجرا می شوند. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. در آخر باید به این نکته توجه کنید که نمای ساختمان موضوعی شخصی و سلیقه ای می باشد، و ممکن است فردی از استفاده متریال مدرن در نما لذت نبرد و نماهای کلاسیک را ترجیح دهد. کل سیستم روشنایی نما با استفاده از سیستم مرکزی تنظیم می شود. برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند. کلمه ی “مدرن” به معنای آنچه که مربوط به زمان حال است، می باشد; بنابراین هنگامی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، به مواردی اشاره می کنیم که مطابق با آخرین روش ها ساخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید