کسب و کار پر رونق می خواهید؟ روی اجرای نمای خشک تمرکز کنید!

در نتیجه لایه داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت به وسیله سنگدانه و ملات آهکی پر ادامه مطلب می شد. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. زیرا بدلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نمی کند. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

شرکت اجرای نمای خشک

قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. آیا می دانید اجرای نما خشک چه مزیتی دارد؟ جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. This c᠎onte nt h as be en g​enerated  by behsaznama C on tent Generator  D emover​sion!

اجرای نمای خشک: آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید!

برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. دوام بالا و سهولت در نصب نسوز بودن آن باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. دور ریز مصالح در این روش کمتر است. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. امروزه با افزایش ساخت و سازهای ساختمانی بسیاری از مهندسین و سازندگان بنا به اجرای نما خشک روی آورده اند. ابعاد مصالح نما: میزان برشکاری مصالح بر روی هزینه اجرای نمای خشک اثرگذار است. ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید.

چه چیزی یک اتصالات نمای خشک را می سازد؟

به گزارش اخبار ساختمان، موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. عایق حرارتی: با استفاده از چسب و یا اتصالات مکانیکی به بدنه اصلی و یا دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. اتصالات نمای خشک بسیار سبک و مکانیکی هستند. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد.

دتایل اجرای نمای خشک

This data was c reated ᠎with t​he ᠎he lp of G SA᠎ Con​tent​ Generator D᠎em᠎over​si᠎on!

دیدگاهتان را بنویسید