کتاب خرده عادت ها - فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

چرا باید کتاب خرده عادت ها را خواند؛فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

همه‌ ما در زندگی با چالش‌ های مختلفی مواجه می ‌شویم. هر یک از چالش‌ ها درس مهمی به ما می دهند، یکی از آن درس ‌های مهم این است: تغییراتی که در ابتدا کوچک و بی ‌اهمیت جلوه می ‌کنند، در مدت زمان نتایج قابل توجهی به بار می آورند.

باید بدانید که، عادت ها لازمه پیشرفت شخصیتی مان است. همان گونه که با افزایش سود، پول چند برابر می شود، با تکرار عادت ها چه بد و چه خوب، تاثیر آن ها بعد از مدتی در زندگی ما چند برابر خواهد شد. شاید تاثیر روزانه آن ها چشم گیر نباشد، اما با گذشت زمان، نتیجه این عادت ها را در زندگی خود خواهید دید. کلیر، نویسنده این کتاب، معتقد است مفاهیم کتاب خرده ‌عادت ‌ها می‌ تواند به شما در تحقق پتانسیل‌ تان کمک کند.

خواندن کتاب خرده عادت ها مناسب چه کسانی می باشد؟

این کتاب می تواند به جوانان و نوجوانان حتی افراد بزرگسال کمک کند تا ذهنیت و کنترل بهتری نسبت به رفتارهایشان داشته باشند. همچنین اگر به دنبال راهی برای ترک عادت های بد خود هستید و می خواهید آن ها با عادت های خوب جایگزین کنید، کتاب خرده عادت ها می تواند راهنما و کمک خوبی برای شما باشد.

در نتیجه، با مطالعه این کتاب یا خرید کتاب خرده عادت یاد می گیرید چگونه عادت های بد خود را کنار بگذارید. این کتاب پرفروش با راه کار های عملی، این کار را برای شما آسان کرده است. برای عادت های جدید برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از کارهایی که کتاب جیمز به ما آموزش می دهد، برنامه ریزی کردن برای تغییر عادت های بدمان است.

آدرس فروشگاه اینترنتی کتاب طلا: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه رستمی، پلاک 11 واحد 5

شماره تماس: 09128885240

https://ketabtala.com

یک دیدگاه در “چرا باید کتاب خرده عادت ها را خواند؛فروشگاه اینترنتی کتاب طلا”

دیدگاهتان را بنویسید