Old skool نمای مدرن

شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند. برای نمای شیشهای، از شیشههای معمولی استفاده نمیشود زیرا این نوع نماها از نظر ایمنی خطرناک هستند چرا که در هنگام شکستن به قطعات ریز و درشتی خرد شده و احتمال پرتاب شدن شیشه و آسیب دیدن افراد وجود دارد. همچنین می توانید برای خرید متریال مورد نظر از معماران و طراحان مشورت بگیرید چرا که معماران آگاهی و اطلاعات بیشتری در مورد نوع متریال ها و دوام و استحاکم انها داشته و می توانند به شما راهنمایی بسزایی در انتخاب فروشگاه های قیمت مناسب برای خرید متریال بکنند. Post was cre ated  with behsaznama Content G​en erat or ᠎DE​MO᠎.

{آیا می‌توانید} A شرکت طراح و مجری نما Pro را ببینید؟

همان طور که در مطالب بالا اشاره شد برای نظافت نمای بیرونی ساختمان از روش ها و راهکار های مختلفی استفاده می شود که بستگی به نمای ساختمان شما دارد. این نما شامل دیوارهای پرده ای، پنجره ها و عناصر روکش داری است که جز ساختار اصلی نمای ساختمان هستند. ورق هانی کامب به عنوان یکی از مصالح بسیار جدید در صنعت نما سرامیک پرسلانیی جهان است. ورق هانی کامب به دلیل مقاومت بالای آن در صنایع کشتی سازی و هواپیما سازی نیز استفاده می شود. جنس این ورق ها می تواند هم از آهن و هم از آلومینیوم باشد. این پوشش با ظاهری زیبا و مدرن، خواص ضد آب و مقاومت دربرابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر برف و باران و همچنین باران های اسیدی گزینه مناسبی برای استفاده در نمای ساختمان ها می باشد. یعنی به نوعی توجه شود که با توجه به جنس نما اعم از نماهای شیشه،سیمان،سیلسیوم چه روشی برای شستشو انجام گردد تا باعث لایه بردای سطوح شده و زیبایی آن را دوچندان کند و بهترین بازدهی و کیفیت را در شستشوی نما با طناب دهد. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند.

افرادی که عملیات نماشویی را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند. آلومینیوم دارای یک پوشش اکسید محافظ است که به طور طبیعی از خوردگی محافظت می کند. طیف گسترده بافت و طرح میکروسمنت نما زیبایی بصری فوق العاده ای در ساختمان ایجاد می کند. می باشد.در ادامه با ما همراه باشید با نمای مدرن ساختمان. اگر نمای یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان های شهر مورد توجه قرار گیرد، هماهنگی نمای شهری از بین می رود. نما هر ساختمان در شکل دهی به مجموعه شهری که در آن حضور دارد، موثر و حائز اهمیت است. اولین و قدیمیترین وظیفهای که نما به عهده دارد، وظیفهٔ محافظت از انسانها در مقابل تهدیدهای بیرونی است. طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود. البته ممکن است تصور داشته باشید که طراحی یک فضا کار پیچیده و دشواری نمیباشد، اما قضیه آن چنان نیست. بسیاری از ما فکر می کنیم که طراحی داخلی یک خانه از ظاهر خانه مهمتر است، اما شکل نمای خارجی خانه شما به عنوان پوسته یک ساختمان تصور می شود. نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و پیش آمدگی، تراس و غیره با فضای داخلی مسکن ارتباط پیدا می کند.

شرکت های نمای خشک

البته چندین مؤلفه مختلف، تعیین کننده سبک نما نیز میباشند و مواردی همچون آب و هوا، خاص بودن مکان، ظاهر ساختمانهای مجاور، طراحی داخلی ساختمان و دیگر موارد، بر روی انتخاب کردن سبک مد نظر به صورت جسورانه تاثیرگذار خواهند بود. بنابراین انتخاب دقیق مصالح مناسب در مقایسه با زیبایی و عملکرد آن، سهمی به سزایی در طراحی دارد. این چوشش نوین تاثیر شگرفی بر زیبایی و مدرن شدن فضا دارد. ورق های طرح دار یا نمای پوسته دوم به عنوان یکی از مصالح نوین نما استفاده می شوند. مجموعه ای از طرح ها و بافت ها در کنار رنگ ها به شما این امکان را می دهد که کاملا یک نمای سفارشی داشته باشید. از سال ها ساخت و ساز، شاهد استفاده از متریال جدیدی مانند سنگ، آجر، سیمان شسته و… راه حل نمای سیمان الیاف SVK Wienerberger به تعادل عالی عملکرد بالا و طراحی عالی دست می یابد ، دوام و ایمنی را ارائه می دهد بدون اینکه جذابیت بصری را از بین ببرد. شاید یکی از عمده دلایل آن را بتوان عدم وجود سبک خاصی در معماری حال حاضر کشورمان در طراحی نما دانست که نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند. فولاد روی این پانل ها را پوشانده و لایه های زیرین آن با فوم های مخصوصی پوشیده شده است، تا بتواند به عنوان عایق حرارتی به خوبی عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید