Old School شرکت طراح و مجری نمای خشک

از این رو معماران به دنبال ارائه راه حلی در طراحی نما بودند تا در عین داشتن حریم خصوصی نور را به فضای داخلی انتقال دهند. شرکت ایده طراحان کندو،پیشرو دخل طراحی نما گوهر تمامی مناطق تهران؛با بکارگیری آخرین روشهای طراحی نمای سه بعدی وضع با توجه قسم به انواع سبکهای کلاسیک،مدرن،به موكب دیتیل اجرایی نما بوسيله ملحوظ ارائه با شهرداری و اخذ مجوز نمای ساختمان. حرکت این مدول ها در راستای شرقی و غربی ضمن ایجاد تراس هایی مستقل برای بعضی از واحد های اداری، سعی بر اشاره ی استعاری به راهکار گوشه سازی در معماری ایرانی، با بکارگیری هندسه تکرار پذیر برای تغییر فرم توده بنا داشتند. به آثار معماری گذشته که می نگریم، می بینیم که معماران هیچ گاه سطوح آجرکاری را ساده رها نکرده اند و همواره سعی کردند تا با استفاده از نوع چینش آجرها طرح های خلاقانه ایجاد کنند. این نوع چینش بافتی سه بعدی و غیر مسطح به نمای بیرونی می افزاید. این نوع طراحی نما بیشتر برای ساختمانهای صنعتی، اداری، تجاری، پالایشگاه، فرودگاه و پمپ بنزین استفاده میشود. این پروژه در خمین شهر واقع شده است. این ساختمان اداری یکی از نمونه آثار شهاب علیدوست می باشد که در خیابان جردن تهران واقع شده است.

ی جذاب طراحی کنند تا توجه افراد را خود جلب کند.

از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. که تاثیر به سزایی در امر هزینه و تعرفه شست شوی نمای ساختمان دارد و در صورت تایید کارفرما می توان سنگ هایی که در گذر زمان از بین رفته اند. انتخاب رنگ سفید به این دلیل بوده که نور خوشید کمتری را جذب می کند. یکی از خواسته های اصلی کارفرما این بود که طراحان ساختمانی با نمای جذاب طراحی کنند تا توجه افراد را خود جلب کند. غالباً ، زیرسازی فلزی که شبکه بندی اصلی نمای فریم لس (AGK) را شامل میشود از پروفیل های 40×40 بوده و در سازه های سنگین تر جهت تقویت سازه زیرسازی ، در کمربندی ها از پروفیل هایی با ابعاد و سایز بزرگتر استفاده میگردد. یکی از دغدغههای اصلی معماران مدرنیست اطمینان از ورود نور طبیعی به خانهها و البته انعکاس آن در نمای خانه میباشد. یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد.  Th is  po᠎st has been ​done with the help  of behsaznama ᠎Cont᠎en᠎t Ge nerator ​DE​MO.

ساختمان اداری تجاری پدیده یکی دیگر از پروژه های معماری معاصر ایران است که در استان اصفهان قرار گرفته است. عمده متریال به کار رفته در طراحی نمای این ساختمان تجاری آجر و شیشه های رنگی بود. به علاوه استفاده از شیشه رنگی در این پروژه برای اولین بار در نمای ساختمان به کار رفته است که همانند کمربندی روی نمای ساختمان خود نمایی می کند. در این راستا و در جهت ایجاد فضای اداری مناسب، پوست دوم مطابق با ساختار مدولار نما و ساخته شده از آلومینیوم طراحی شده است که با استفاده از بازی نور و سایه و همچنین می تواند یک محیط داخلی اختصاصی ایجاد کند و امکان اجرای فضای سبز در طبقات به عنوان طرح توسعه آینده زیر نظر مدیریت واحد مجموعه را فراهم سازد. هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد.

با توجه به این که نمای اصلی این ساختمان در مجاورت بزرگراه کردستان است، طراحان این ساختمان را برای بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا ناشی از عبور ماشین ها، نما را دو پوسته طراحی کرد. امروزه نمای سیمانی شسته یکی از مدرن ترین نماها محسوب میشود که به دلیل مقاومت و استحکام بالا تنوع طرح و رنگ طرفداران بسیار زیادی دارد بیشتر در ساختمان ها و برج های بلند و ویلا و همچنین باغ و… روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. مصالح مورد نیاز این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد . مصالح مورد استفاده در این نما ارزان بوده و برای مشتری مقرون به صرفست . این ساختمان مسکونی در شهر مذهبی مشهر قرار گرفته بود و طراحی آن زمانی صورت گرفت که معماری به شدت تحت تأثیر جریان های فکری ایجاد “نماهای رومی” و به کاربردن المان ها و ترکیب بندی های کلاسیک قرار گرفته بودند.

شرکت های نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید