Old Fashion اتصالات نمای خشک

اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. اجرای نمای مدرن ساختمان شما، تخصص شرکت اجرای نمای سرامیک خشک ماست. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. Th​is art᠎ic᠎le was w ritt en ​with the he᠎lp  of behsaznama C onte nt᠎ Gen᠎er ator  DE MO᠎.

نما های خشک

با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. زه باقریان دره گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره بازارگاه صادرات فرآوردههای نفتی كمك داشت: بطور کلی فرآوردههای نفتی ایران به سمت بازارهای منطقهای صادر میشود، با توجه سوگند به لاوجود حمایت فرض و تند از صنعت پایین قدرت دست به يقه امکان رقص پذیری برای صادرات محصولات فرآوری شده به سمت بازارهای دورتر مبالغ ندارد. از آن زمان، شرکتهای معماری بسیاری طراحی و اجرای نمای خشک ساختمان را انجام میدهند. نماشویی ساختمان معمولا در شهریور ماه و یا در نزدیکی عید انجام میشود. در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود.

برای استفاده از آن بدون اینکه نرده ها را به زمین وصل کنند با متصل شدن فیکس پوینت به دیواره این کار را انجام می دهند. اشاره کرد. تعدد و تنوع این مصالح موجبات گستردگی تنوع رنگ و بافت در این نوع نمای مدرن را فراهم ساخته است. اجرای کاغذ دیواری بر خلاف رنگ آمیزی بسیار آسان و بی دردسر است. اگر چه معمولا سلیقه و روحیه افراد در گزینش یک طرح و رنگ خاص، حرف نخست را می زند، ولی به هر حال در طراحی داخلی یک محیط نمی توان از پاره ای نکات و اصول معماری و ترکیب بندی غافل ماند. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . در نحوه نصب نمای خشک به صورت نامشهود نیز اتصالات نمای خشک ساختمان بعد از نصب دیده نمیشوند. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. این نمای شیشه ای کرتین وال هوشمند، هندسه منحنی ساختمان را ارائه می دهد که فضای داخل آن تقریبا بدون ستون است.

اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید