9 روش‌ها برای اختراع مجدد نمای سنگ خود

نورپردازی نما یکی از جدید ترین ایده ها برای جذاب سازی ساختمان های مدرن است. این متریال از مواد ساختمانی جدید و جذاب است که معماران حرفهای به آن علاقه دارند. یکی از چالش هایی که معماری امروز با آن سر و کار دارد طرح این سوال است که حضور نور و تاثیر نور در ساختمان چه هوشمندانه و چه غیر هوشمندانه معنایی فراتر از نور روشنایی داشته باشد و الگوی صحیحی از بکارگیری نور در راستای ایجاد زیبایی که به طور مستقیم در ارتقای کیفیت زندگی تاثیر گذارد. یکی دیگر از موارد طراحی نمای ساختمان که کاربرد بسیاری نیز دارد و خیلی از طراحان و مهندسان از آن استفاده میکنند، سنگ نما است؛ نمای سنگی که از انواع نماهای ساختمانی است در مدلهای مختلف تولید میشوند. روند حضورفناوری در نمای ساختمان در سال های اخیر بیش از ظهور سبک “های تک” بوده است. گاه نیز ورودی یک ساختمان مسکونی بیش از حد پرتجمل است، بهنحوی که عملکرد ساختمان را دگرگون میسازد. یعنی کیفیت نور پروژکتورهای ال ای دی نسبت به مدلهای دیگر، بالاتر است و رنگ اشیا را درست تر نمایش میدهد. به طور کلی استفاده از سنگ در نمای ساختمان باتوجهبه انواع آن در رنگها و طرحهای گوناگون، جزو ویژگیهای خاص طراحی نما ساختمان با سنگ است.

طرح نمای خشک

​Th᠎is con᠎te᠎nt was g en erated ​wi​th the  help ​of behsaznama Con te nt Generator DEMO!

اگر نمیدانید که برای ویلا یا خانه خود، نمای سیمانی رومی مناسب است یا استفاده از سنگ نمای رومی، بهترین راه مشورت با یک طراح و نماکار و یا متخصص نماکاری ساختمان است. نمای ساختمان کازا میلا، توده ای متنوع اما هماهنگ از سنگ مواج است که همراه با بالکن های آهنی، بی نظمی های دنیای طبیعی را بررسی می کند. همچنین با استفاده از پروژکتور های ال ای دی با پایه های قابل تنظیم می توان زاویه و جهت را نیز تغییر داد . همین طور طول عمر پروژکتورهای ال ای دی، از تمامی مدلهای قبلی پروژکتور بسیار بالاتر است. اما اگر بخواهید زاویه نور کم و پرتاب نور زیاد باشد، بهتر است لامپ های COB را انتخاب کنید. دنیای طراحان و معماران ساختمان بسیار وسیع است و آنها می توانند گزینه های زیادی را در اختیار ما بگذارند، اما این وسعت ایده بسیار عالی است اما برای کسانی که ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشند و در این شرکت طراح و مجری نما زمینه متخصص نباشند. همچنین به واسطه استفاده از ولتاژ پایین، در هزینه های کابل کشی نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد.

اگر روش کلی تولید پرسی باشد از روش اسپری استفاده میشود. برخلاف بعضی از پروژکتورهای قدیمی، صدایی هم تولید نمی کنند. لازم به ذکر است قیمت بعضی از مرمریت ها در سایز پله بسیار بیشتر از برخی از گرانیت ها می باشد،که بستگی به نظر خریدار و بودجه وی دارد. Acoustic Wallcoverings : این نوع دیوارپوش در واقع پوششی دکوراتیو با قابلیت جذب صوت و کاهش انعکاس صوت در محیط است که از آن به منظور پوشش سطوح عمودی و دیوار ها در اماکنی چون سالن های کنفرانس، کتابخانه ها، لابی ساختمانها و امثال آن استفاده می شود. در مقابل، ذات طبیع تستیز فناوری طرفداران محیط زیست را به شدت نگران کرد و منجر به شک لگیری گرایشات جدیدی شد. پروژکتورهای سی او بی ، به علت متمرکز بودن و کوچک بودن لامپ ال ای دی COB ، نور را کمتر پخش میکنند. پروژکتور ال ای دی، به علت کوچک بودن ال ای دی ها و تولید گرمای بسیار کم، نیازی به خنک کننده ندارد و بسیار سبک و قابل حمل است. نمای به خوبی طراحی شده و اجرا شده ، بدون شک ، بخشی بسیار مهم در طراحی ساختمان های تجاری است و باید با توجه به شایستگی های لازم از آن استفاده شود.

زاویه و جهت چراغ پرژکتور ال ای دی باید چگونه باشد؟ از چراغ های پروژکتور ال ای دی که کل سطح دیوار نمای ساختمان را می توانند از فاصله دور روشن کنند، استفاده فراوان می شود. بسته به اولویت و سبک زندگی ساکنان ملک ، می توان سبک خانه را تعیین کرد. سپس سیستم با روکش یا پایان مناسب زیبایی زیبایی ملک به پایان می رسد. در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. چرا که ارزان تر هستند و هم اینکه کار یکسانی را انجام می دهند. ● پوشاندن سقف با کاغذ دیواری (تصویر 2)، ایده جالبی می تواند باشد، خصوصا برای سقفهای مرتفع با استفاده از رنگهای تیره تر کاغذ دیواری می توان ارتفاع را تا حد مطلوبی تعدیل کرد. پروژکتور یک نور پایین به بالا ساطع می کند تا ارتفاع ساختمان بلندتر و کشیده تر از حالت عادی به نظر بیاید. مصرف برق پروژکتورهای ال ای دی خیلی پایین است.

دیدگاهتان را بنویسید