5 روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ کرتین وال استفاده می‌کنند

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید نمونه پروژه های اجرا شده کیان نما را مشاهده نمایید. از این رو پانل های دیواری استایروفومی که می توان با خیال راحت در محیط هایی که دوام آن مهم بوده از آن ها استفاده کرد نیز یکی از کاربردهای تزئینی است که کاربران می توانند با خیالی آسوده با سهولت اجرا و هزینه مقرون به صرفه آن را انتخاب کنند. از لحاظ هزینه حمل و نقل این سیستم مقرون به صرفه است اما به زمان بیشتری برای نصب احتیاج است. نصب جداگانه هر قطعه مانند سیستم کرتین وال قطعه قطعه ضروری نیست. لازم به ذکر است که در اجرای سیستم های نمای کرتین وال ، به طور معمول ترنسم (لامل افقی) در سایز طولی کوچکتری نسبت به مولیون (لامل عمودی) ارائه می شود اما می بایستی که عرض لامل ها با یکدیگر برابر باشند. به غیر از آن، نکته دیگری که این فرد ذکر میکند، مفهوم حقیقت مواد است و این شخص معتقد است، به جای اینکه مصالح و مواد مورد نیاز برای طراحی نمای مدرن را پنهان کنید، با تغییر دادن ظاهر طبیعی آن طرح، تلاش نمایید تا نمای مدرن همیشه قابل مشاهده باشد و نیاز به هیچ گونه پنهانکاری در این موارد نیست. Th​is c​ontent h as be en done with behsaznama C​onte᠎nt Gener at or DEMO.

نما های خشک

مدلهای روکش خارجی با مواد تزئینی مختلفی که در این زمینه استفاده میشوند ، متنوع میشوند. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. مصالح مختلفی برای ایجاد یک نمای مدرن وجود دارند. انتخاب متریال (مصالح) مناسب برای نمای ساختمان، یکی از مهمترین پارامترهاییست که قبل از شروع طراحی باید به آن دقت نمایید و تاثیر بسزایی بر قیمت تمام شده نمای ساختمان، طرح کلی و ماهیت نمای ساختمان میگذارد. در حقیقت نما، با همه سادگی که در ظاهر به نظر میآید، بخشی جداییناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان بهشمار میرود و این فرصت را ایجاد میکند که به ساختمان، شخصیت و تمایز اعطا کنید. کنش متقابل نور و سایه با برجسته سازی قسمت های مختلف ساختمان، آن را از محیط اطرافش جدا می نماید. سطح درمان نشده با قرار گرفتن در معرض نور UV به مرور زمان به زیبایی خاکستری نقره ای می شود.

به علت تکرار دوره ای پنجره ها، در ساختمانهای چند طبقه، نظم کاملی به چشم میخورد. شیشه کم گسیل شیشه ای است که به علت وجود پوشش های پایه فلزی میکروسکوپی خاص بر روی یک یا دو سطح آن، تابش فروسرخ سطح گرم شیشه به سطوح سرد پیرامون، و در نتیجه ضریب انتقال حرارت آن، نسبت به شیشه های شفاف، کاهش یافته است. به لطف الگوهای سه بعدی ، آنها به منطقه ای که روی آن اعمال می شوند عمق می بخشند و ساختار بسیار بادوامی دارند. در انواع ساختمان ها از جمله مسکن ، انبوه مسکن ، ساختمان های عمومی و اداری ، که در آنها عایق حرارت و صدا مورد نیاز است ، انجام می گردد. به ویژه در نمای بیرونی ساختمان های اداری استفاده می شود. همچنین در ادامه جدول انواع نما سنگ را برای شما تهیه و تنظیم کردهایم تا بتوانید به طور کلی و اجمالی هر یک مشاهده نمایید. دریافت اطلاعات دقیق در مورد انواع پوشش خارجی قبل از روکش دیواری که در ساختمان شما انجام می شود مفید دتایل اجرای نمای خشک است. پوشش خارجی پانل کامپوزیت آلومینیومی سبک ، بسیار بادوام است. پانل های استایروفوم دارای الگوهای سه بعدی هستند.

پانل های استایروفوم با مدل های چاپی بصری و همچنین گزینه های طرح دار آجری، چوبی ، مرمری و سنگی اغلب در بین دکوراسیون داخلی و نما استفاده می شوند. پانل های دیواری استایروفوم محبوب ترین مواد عایق در سال های اخیر هستند که عایق نماهای داخلی و خارجی را فراهم می کنند. مهم ترین ویژگی چوب این است که می تواند نفس بکشد. مسئله این است ،چرا شستشوی نمای ساختمان باید بصورت دوره ای انجام شود؟ انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. افزایش شمارش معادن اکتشاف شده قسي تراورتن مسبب کاهش قیمت این نوع انعطاف ناپذير شده است و موجب گردیده شمار نهاد های سنگی که عمدتاً دريا پي سبک های دوران رميدن باستان طراحی می شوند مكرراً دوبرابر آلامد شده و بسیاری از افراد از طرح نمای رومی برای ساخت خود دل بهم خوردگي کنند.

دیدگاهتان را بنویسید