4 روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از کرتین وال

نمای سرامیک خشک از انواع سیستم های نما بوده و برای اولین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا اجرا شده است . نمای کرتین وال به جز وزن بار مرده خود هیچ بار ساختاری را از ساختمان حمل نمیکند. در سیستم کرتین وال فریم لس بیشترین سطح شیشه را در نما داریم چرا که شیشه ها با فاصله کمی از هم و بدون هیچ عنصر اضافی در کنار هم جای گرفته اند. اما اگر پروژه شما هیچ کدام از شرایط ذکر شده را دارا نیست و نمی توانید هزینه ی بالایی برای این نما داشته باشید، می توانید بسته به انتخاب خود از هرکدام از سایر نماهای شیشه ای کرتین وال استفاده کنید. اگر چه طراحی و اجرای نمای ساختمان وال ستاد آلدر دایره ای است، اما از پانل های نمای شیشه ای کرتین وال مثلثی که در شبکه های الماس شکل گرفته اند استفاده شده است. سبک های مختلفی وجود دارد که می توان هنگام طراحی خانه از آنها استفاده کرد. برای توضیح بیشتر کافی است که بدانید ساده ترین نوع سیستم های سازه ای نما لوله است که در نماهای کوتاه و به خصوص در ایران برای کاهش هزینه های نما از آن استفاده می شود.

3 راه‌ها نگهداری کرتین وال شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

این لوله ها می توانند از جنس های مختلفی از جمله استیل، آهن و یا آهن با روکش استیل باشد که هرکدام قیمت خود را دارند. اینها تنها برخی از دلایلی است که روکش صفحه باران تهویه شده کارآمدترین سیستم نمای خارجی فعلی موجود است. برخی از مزایای خاص سیستم نمای سبک ، سهولت نصب و میزان نوری است که به ساختمان وارد می کنند. کرتین وال به عنوان یکی از پر استفاده ترین انواع نمای شیشه ای که اکثر کارفرمایان همواره استفاده از این نما را خواستار هستند، از نظر اقتصادی به صرفه است. نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سیستم های نمای شیشه ای، کرتین وال می باشد که خود در انواع دسته های مختلفی طبقه بندی شده و در ویژگی ها و قابلیت های متنوعی قابل اجرا می باشند.

در سیستم کرتین وال فیس کپ شیشه ها به صورت تایل های مجزا به چشم می خورند چرا که کاور آلومینیومی بین شیشه ها دیده می شود. از آن جا که از سازه های نگهدارنده نمای بسیار متنوعی می توان در نمای کرتین وال استفاده کرد، قیمت نمای شیشه ای کرتین وال هم متفاوت است. با این حال ، عملکرد آن به انتخاب ماده مناسب و نصب صحیح آن بستگی دارد. قیمت نمای کرتین وال کاملا بستگی به میزان پروفیل های آلومینیومی، شکل و ساختار پروفیل ها ، نوع سیستم کرتین وال استفاده شده ( فیس کپ، فول فریم لس یا یوچنل، یونیتایز ) و نوع شیشه بکار رفته در نمای شیشه ای دارد. از میان انواع سیستم های نما می توان گفت این نما مورد تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساخت و ساز واقع شده است و اغلب طراحان و معماران با اجرای این نما در بسیاری از ساختمان ها سبب گسترده شدن نمای سرامیک خشک در سراسر نقاط نمای خشک در ساختمان دنیا شده است. سازه های شیشه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن جامعه در میان جوامع مختلف گسترده شده و مورد توجه و پسند بسیاری از مخاطبان و کارفرمایان واقع شده است.

در انتخاب انواع نمای شیشه ای چون نمای شیشه ای کرتین وال، نمای اسپایدر، انواع نرده های شیشه ای برای اجرا بهتر است اطلاعات گسترده ای از کیفیت و مزیت هر یک از مصالح را به دست آورده و مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید که به این منظور می توانید از مشاوره های ارائه شده در آرمن طرح نما بهره مند شوید. به همین دلیل است که سازندگان نما در ایران و خاورمیانه انواع مختلفی از سبکها و متریالها را ارائه میدهند. روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. نما آجری سنتی ترین روش که بسیار بادوام است – در برابر آتش و شرایط آب و هوایی شدید محافظت می کند، به نگهداری کمی نیاز دارد، عایق صوتی کاملی را ارائه می دهد. یکی دیگر از عواملی که در انتخاب روش اجرایی و نوع نمای کرتین وال موثر است، میزان تبادل انرژی (UW ) ساختمان است که این امر باید با توجه به سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه هوا، باز یا بسته بودن محیط اطراف ساختمان و موقعیت ساختمان انجام شود.

A​rt᠎icle has be​en generated  wi th t he help of behsaznama C​onte᠎nt G​ener​ator  D᠎em​ov᠎er᠎sion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید