یک واقعیت شگفت انگیز در مورد نمای سنگ Uncovered

نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. این ترکیب با تکنولوژی پیچیدهای تولید میشود که مقاومت آلیاژ را با مواد ترموپلاستیک ترکیب و تقویت میکند. نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. از نظر مقاومت در برابر رطوبت هم بهترین است. سیمان سفید از نظر بافت، بسیار ظریفتر از سیمان معمولی است، بنابراین پوشش بیشتری نیز میدهد. بنابراین برای عایق رطوبتی ۴۳ درجه نماهای مدرن سیمان O.P.C. حالآنکه روشهای نوین اجرای سیمان نما مثل شاتکریتها و پاششهای حرفهای تا اندازه زیادی این مشکل را برطرف میکند. بهترین گزینه است. شاید به همین دلیل در شمال کشور نمای ساختمانها بیشتر با سیمان سفید و کنیتکس اجرا میشود. اگر میخواهید برای ساخت نما یا قاب سازی انواع پنجره در ساختمان از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کنید، آیرومارت تامینکننده انواع آهن آلات مورد نیاز شماست و این کالاها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار متقاقضیان قرار میدهد.

سیستم های مدرن نما

چوب ازجمله انواع متریال در نمای ساختمان است که مزیتهای بسیاری دارد. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند. این که شما در نمای سنگی میتوانید یک نمای رومی ساده با انواع ستون در ساختمان از جمله ستونهای کرنتی یا یونیک یونانی را اجرا کنید، میتواند برای برخی بسیار وسوسهانگیز باشد. دو پوسته یک منطقه حرارت دریافت شده از خورشید را ذخیره میکند و باعث کاهش تلفات گرما در زمستان میشود. این ماده همچنین دارای کیفیت آکوستیک است، به ویژه در ساخت و سازهای مدرن دو جداره.

پانل کامپوزیت توسط یک فرآیند لایهگذاری پیوسته تولید میشود که در آن ورقهای از موادی که هسته را تشکیل میدهد بین دو ورق آلومینیومی که همزمان باز میشوند اکسترود و فشرده میشوند. از بین تمامی مواردی که در بالا بررسی شد، ارزانترین شکل اجرای یک نما نمای بتنی است. مواردی که بیان شد، نه تنها به ما این واقعیت را گوشزد میکند که زیرسازی نمای ساختمان در اجرای نمای بتنی چقدر اهمیت دارد، بلکه میتواند ما را متوجه اهمیت نگهداری نما نیز بکند. علاوهبر این، میتوان از همان قالب برای چندین ساختمان استفاده نمود و یک قطعه شکسته را میتوان به راحتی دوباره قالببندی کرد، که آن را به یک روش تزئینی بسیار کارآمد تبدیل میکند. عیب اصلی سنگ برای برخی فضاها، وزن سنگین آن است که نیاز به یک بستر ساختاری و در برخی موارد، وسایل نصب پیچیده دارد. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم.

هزینه نصب این متریال هم بسیار مناسب است و در بین متریالهای خوش قیمت قرار دارد. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه نورپردازی نما، بحث مصرف انرژی است، تمام سیستم های نورپردازی هزینه برق مصرفی را افزایش می دهند در نتیجه باید درست ترین و بصرفه ترین راه برای این کار اتخاذ شود. وجود اب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می باشد. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.  Th is was generat ed wi th behsaznama  Content ᠎Generator  DE᠎MO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید