گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در سرامیک پرسلانی آشکار می کند

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. همین شناخت کامل علمی و پایبندی به اصول مهندسی و اجرایی و درایت و اهتمام مدیران و مسؤلین شرکت کاشی پارس به تولید کاشی پرسلانی مرغوب با ارائه خدمات فنی و مهندسی درخور محصولات جدید خود که پیشتاز در صنعت سرامیک کشور می باشند را بر آن داشت تا تحت روابطی تعریف شده همکاري و مشارکت گسترده ای را با مشتریان داشته و در جهت بالا بردن کیفیت و دقت نصب کاشی در این راه ، همواره خود را به آخرین دانش روز و تجهیزات مورد نیاز تجهیز نمایند. بهترین متریال ها و زیباترین رنگ ها لزوما نمای خوبی ایجاد نمیکنند، مگر با دقت در نحوه ترکیب و طراحی آن ها. ساختمانهای تجاری به دلیل قرار داشتن در نقطه توجه کاربران همیشه سعی میکنند که بهترین نما را از خود به نمایش بگذارند. این نمای نقشه معماری منزل در زمینی به طول 24 و عرض 10.5 طراحی شده; پکیج این محصول به صورت کامل است; یعنی علاوه بر نما و نقشه های معماری دکوراسیون هم به همراه آن ارائه شده .پیشنهاد می کنم از این محصول دیدن کنید. امروزه طراحی ویلا به شیوه مدرن، از محبوبیت ترین نوع نمای ساختمانی است.

دتایل نمای خشک

به طور کلی سبکهای اصلی نما در ساختمان را میتوان به چند نوع کلاسیک، معاصر، مدرن و مینیمال تقسیم کرد که در این مطلب به نمای مدرن تجاری خواهیم پرداخت. نماسازی در معماری معاصر غالبا به دو شیوهی طراحی نمای کلاسیک(رومی) و طراحی نمای مدرن استوار میباشد.امروزه این دو، شیوهی نماسازی غالب در کشور ما ایران نیز میباشند. نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید. از جمله مزیتهای دیگر استفاده از نمای آجری، به ایجاد حس گرمی و صمیمیت میتوان اشاره نمود که سبب ایجاد حس و حال سنتی به خانه میشود. نمای جنوبی ساختمان از چهار ستون سنگی برخوردار است و ستونها هویت به ساختمان بخشیده اند.فلاور باکس های کنار پله برای سرسبزی ورودی و داشتن حس و حال بهتر هنگام ورود تعبیه گردید. اگر از آن دسته افرادی هستید که در حال ساخت یک ساختمان تجاری و انتخاب نمایی مناسب برای آن هستید مسلماً با اصطلاحات زیادی برخورد داشتهاید. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد.

در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار میرود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار میگیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. در نقشه های فاز 2 زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. نوع کاربری ساختمان مانند ساختمان اداری، مسکونی، فرهنگی، تجاری و… انواع نمای تجاری کدام است؟ در اجرای نماهای مدرن تجاری از مصالح و طرحهای بسیار مختلفی میتوان استفاده کرد و بر خلاف نماهای کلاسیک و مینیمال نمیتوان چندان محدودیتی را برای آن در نظر گرفت.

پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها در سطح نمای ساختمان زیبایی این ساختمان را دو چندان کرده و نمای زیبایی را به وجود آورده. به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. ویژگی مهم دیگر این متریال، قابلیت عایق بودن در برابر سرما، گرما و صوت میباشد. سنگها دارای تنوع بالا در جنس و رنگ میباشند و شست و شو و نگهداری آنها آسان میباشد. اما در ساختمان های مسکونی در بیشتر موارد نمای سنگ، سیمان، آجر و… و به صورت مدرن و تلفیقی از سنگ عباس آباد و آجر تکنو کار شده که زیبایی ساختمان را دو چندان کرده است. آجر: آجر از جمله مصالحی است که هم چون یک عایق حرارتی در فضای بیرونی ساختمان عمل میکند و دارای تنوع و ثبات رنگ میباشد. در طراحی نمای این پروژه طراحان از کرکره های چوبی استفاده کرده تا فضای داخلی از نور خورشید در طول روز بهره مند گشته و به علاوه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده.

᠎Po st was c​reated with the ​he᠎lp of behsaznama Con᠎tent Gener​at᠎or ᠎DEMO!

بالا 25 نقل قول در طراح و مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید