کرتین وال دارایی: google.com (وب‌سایت)

تنوع در بافت، رنگ و طرح و ترکیب میکروسمنت در کنار چوب، تایل و آجر زیبایی نما را دو چندان می کند. در طراحی نمای هوشمند از سیستم های نمای دو پوسته استفاده می شود. سیستم های کرتین وال، سیستم های پیش ساخته شده در کارخانه هستند که در محل پروژه مونتاژ می شوند و بر اساس نحوه مونتاژ به دو نوع کرتین وال قطعه قطعه و کرتین وال واحد با واحد (یونیتایز) تقسیم می شوند. نورپردازی دینامیک بر اساس تغییر در شدت و رنگ نور لامپ ها و با توجه به نوع طرح نمای ساختمان انجام می پذیرد. در غیر این صورت با تغییر دیدگاه شان نسبت به کل ساختمان، بلافاصله از ورود به آن خودداری میکنند؛ علاوه بر این تا جای ممکن از مراکز خریدی استفاده میکنند، که طراحی نمای ساختمان آن، چشم گیر و جذاب تر باشد؛ به همین دلیل است که امروزه در بازار گرم رقابت برای کسب مشتری، رسیدگی به طراحی اجرای نمای مجتمع تجاری و یا مسکونی، اولین و مهم ترین اقدام آن ها نما های خشک است. ورق هانی کامب به عنوان یکی از مصالح بسیار جدید در صنعت نمای جهان است.

قیمت سنگ نمای خشک

یکی از معیارهای بهترین نما برای ساختمان مقاومت آن در برابر زلزله است. می شود و به همین دلیل هم این متریال از مقاومت بسیار بالایی در برابر ورقه ورقه شدن برخوردار است. این چوشش نوین تاثیر شگرفی بر زیبایی و مدرن شدن فضا دارد. چندین دهه دوام دارد و دارای لایه محافظ خوردگی مقاوم است. طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود. فاکتورهای بسیاری در طراحی نمای بیرونی ساختمان اثرگذار است. این روش دارای جذابیت بالایی می باشد و انعطاف پذیری خوبی در استفاده از انواع لامپ ها و طرح های نوری دارد. مصالح نما در رنگ، شکل، زبری و خشنی نما تاثیر دارد. بنابراین انتخاب دقیق مصالح مناسب در مقایسه با زیبایی و عملکرد آن، سهمی به سزایی در طراحی دارد. اجرای کرتین وال در سیستم های مختلفی انجام می شود و این نوع نما تنوع بالایی در مدل دارد.

سه راه‌هایی که می‌توانید کرتین وال را دوباره اختراع کنید بدون اینکه شبیه یک آماتور باشید.

ورق هانی کامب به دلیل مقاومت بالای آن در صنایع کشتی سازی و هواپیما سازی نیز استفاده می شود. استرچ متال می تواند هم از جنس آهن و هم از جنس آلومینیوم به عنوان یک پوسته دوم و با قابلیت ارائه خاصیت سه بعدی به حجم ساختمان و نورپردازی در شب مورد استفاده قرار گیرد. استرچ متال و یا اکسپندد مش به عنوان یکی از مصالح نوین نما مورد استفاده است. سیستم نمای کرتین وال یکی از عناصری ست که امروزه در ساختمان های مرتفع به کار می رود. میکروسمنت یکی از پوشش های نوین پلیمری – سیمانی می باشد. واترجت یکی از مهمترین ابزار های شستشوی نما بدون داربست محسوب میشود که بسیار با آن سرو کار داریم. ورق های طرح دار یا نمای پوسته دوم به عنوان یکی از مصالح نوین نما استفاده می شوند. جنس Meteon از فلز است و به صورتی پرداخت شده است که به شکل چوب می باشد. ایده طراحی موزه از شکل سنگ محلی تایهو؛ یک سنگ آهک فرسوده در آب گرفته شده و از صفحات متخلخل و ریخته گری شده آلومینیومی برای ایجاد فضایی به شکل آمیب در طراحی مدرن نما استفاده گردیده است. این متریال در برابر تأثیرات جوی و اشعه UV مقاوم بوده و این محصول جز متریالی محسوب می شود که شست و شوی آن نسبت به سایر متریال ها آسانتر است. This conte​nt has ​be᠎en w ritten  by behsaznama Con᠎te​nt Generat᠎or  Dem​oversion​!

سیستم های مدرن نما

سعی کنید رنگی را از بین رنگ های مکمل دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید تا فضای اتاق هماهنگی خودش را از دست ندهد، به طور مثال اگر رنگ غالب اتاق خواب تان آبی است بهترین رنگی که با آن می توانید به اتاق انرژی ببخشید و حس و حال کسالت آور آن را تغییر دهید رنگ نارنجی است، می توانید رنگ نارنجی را با یک کاغذ دیواری با طرحی زیبا به اتاق بیاورید. اگر این نماها بهدرستی و بهصورت اصولی نصب شوند میتوانند در برابر تغییر شرایط محیطی از ساختمان محافظت کنند. این سبک از معماری احساسات متنوعی را ارائه میدهد که با انتخاب مصالح مناسب می توان ایجاد احساس در فضا را تغییر داد. مصالح این قدرت را دارند که نحوه ایجاد احساس در فضا را تغییر دهند و تاثیر زیادی در دید بیننده اثر داشته باشند. همچنین ورق های طرح دار در آفتاب شدید ایران به عنوان تابش بند مورد استفاده می باشند. در سیستم کرتین وال قطعه قطعه اجزای سازه ای به صورت قطعه قطعه بر روی ساختمان نصب می شوند. مصالح بومی نشان دهنده این است که نما مربوط به چه منطقه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید