کار هنری نمای مدرن را با این 3 نکته درک کنید

این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. نمای شیشه ای بسیار مسحور کننده است. زمان های خیلی دور و در روز های گذشته آسمان خراش ها ، دفاتر ، هتل ها و اقامتگاه ها فقط به این دلیل که با ساختمان های مجاور هماهنگ باشند مجبور بودند نما های خارجی بسیار ساده و خسته کننده ای داشته باشند اما امروزه معماران و مجریان نمای ساختمانی به وسیله طراحی آثاری که به معنی واقعی کلمه هنری هستند (نمای مدرن ) خطر کرده و خود را محدود به چار چوب ها نمیکنند. در اینگونه از نماها از اشکال و طرحهای ساده ای مانند مربع، مکعب و مستطیل استفاده می شود. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. همچنین برای طراحی نمای شمالی و جنوبی ساختمان، سعی کردند تا به طور مستقیم به سراغ اقلیم اصفهان و خانه های قدیمی این شهر بروند. امروز افراد با در اولویت قرار دادن متریال ها و مصالح مدرن و پیشرفته سعی بر آن دارند از لوکس ترین و مدرن ترین سیستم های نمای ساختمان در جهان برخوردار شوند که در این خصوص می توان گفت بر اساس نوع کاربری ساختمان و شرایط اقلیمی مربوط بایستی مناسب ترین و پرکارایی ترین گزینه را در اولویت خود قرار داد برای مثال منطقه را از نظر عوامل طبیعی چون زلزله و طوفان های موسمی مورد بررسی قرار داده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر یک از نماهای ساختمانی ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید. ᠎This  post has ​been c re ated with behsaznama Content Gen er​ator Demoversion.

Sins Of کرتین وال

این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. قابل ذکر است که در اکثر نقاط دنیا سیستم لامل را به نام سیستم استیک (Stick) میشناسند. سالن کنسرت Harpa در ایسلند که توسط هنن لارسن طراحی شده و با تابس نور آفتاب به این صورت به نظر میرسد که سنگ های قیمتی بر روی این نما حکاکی شده است. صفحهنمایشها (پنجرهها) تنوع نوری را در طول روز ایجاد میکنند و درعینحال عایق و محافظت در برابر آفتاب بسیار موردنیاز را ارائه میدهند. اگر از بالا به این نمای ساختمان نگاه کنید این طور به نظر میرسد که آب رود خانه ای که بر روی آن قرار دارد موج دار بوده و همچنین شیشه های آن موجب شکستن نور خورشید شده و یک رنگین کمان زیبا ایجاد میکند. بهعنوانمثال، استفاده بیش از حد بتن در سازه ساختمان در یک منطقه گرم و خشک میتواند گرمای زیادی را در فضاهای داخلی ایجاد کند درحالیکه گل و آجر به دلیل خواص خنککنندگی مفید هستند.

شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و … شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد.

نحوه نصب نمای خشک

از خدمات اجرای نمای شرکت عمران تجارت فاطر می توان به موارد زیر اشاره نمود: طراحی و اجرای نما نمای کرتین وال نمای سرامیک پرسلانی نمای آلومینیوم کامپوزیت. اسکوپ پروانه ای،اسکوپ z70، اسکوپ z90، اسکوپ سرامیکی 70، اسکوپ سرامیکی 90، اسکوپ پروانه ای 70، اسکوپ پروانه ای به دلیل پایین بودن جذب آب محصولات پرسلانی ضروریست، جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی به هنگام نصب سرامیک در دیوار یا پله ،از اسکوپ استفاده شود. نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود. یک روش نصب سرامیک های مورد استفاده در نما روش نصب خشک می باشد . توضیحاتی در ارتباط با روش نصب سراميك پرسلان نما از سوی بازرگانی آقازاده ارائه شده است. اگر میخواهید که با توجه به عوامل گفته شده هزینه نمای خشک ساختمان را برآورد کنید میتوانید با کارشناسان آب و خاک سازان در ارتباط باشید. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. ضمن اینکه هزینه ترمیم آن هم پایینتر خواهد بود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید