کار هنری نمای خشک را با این 3 پیشنهادات درک کنید

۵ – نمای اچ پی ال HPL : اچ پی ال یک نمای خشک محسوب شده و از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک تولید شده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ساختمان با قیمت مناسب متریال طراحی نما مدرن است . به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. در معماری مدرن تکیه اصلی طراح بر استفاده از رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، آبی و طوسی بود در حالی که در طراحی پست مدرن استفاده از رنگ های گرم و تزئینات درخشان می تواند نمای ویلا را جذاب تر کند. به همین دلیل است که در چند سال اخیر طراحان به سمت و سوی طراحی نمای پست مدرن در ویلا روی آورده اند. اگر دقت کرده باشید امروزه در نمای جدید ساختمان از ترکیب دو یا چند نوع رنگ،طرح و مصالح استفاده می شود. در این نوع نماهای جدید ساختمان مسکونی طرح های عمودی و افقی به صورت بینظم یا منظم نوعی زیبایی در بخش نمای ساختمان ایجاد می کند. با تمام نکات گفته شده در بالا و بهره از ایده هایی جدید در طراحی نمای مدرن، یک طراحی نمای بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت . This data was do ne  by behsaznama Con᠎tent Gen er​at or ᠎DE᠎MO.

شش مطمئن راه‌ها قطعات نمای خشک کسب و کار کوچک شما به زمین

در این سبک از طراحی می توان رنگ های سرد را با رنگ های گرم ترکیب کرد و از متریال هایی مانند فلز، گچ، سنگ، شیشه و چوب در نما بهره گرفت. در طراحی نمای این پروژه طراحان از کرکره های چوبی استفاده کرده تا فضای داخلی از نور خورشید در طول روز بهره مند گشته و به علاوه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. چوب ترموو در واقع چوب فرآوری شده است که با اعمال روش های علمی می توان در ساختار چوب تغییراتی ایجاد کرد و با حفظ زیبایی ظاهری و خواص باطنی آنرا در فضاهای خارجی مصرف نمود. مفهوم زیبایی در سادگی نهفته است و این را عامه مردم به خوبی درک کرده اند. اغلب مردم زمانی که به نمای پست مدرن نگاه می کنند مدت ها به آن خیره می مانند و در رمز و راز آن غرق می شوند. دیگر مانند سابق طراحی های پر زرق و برق و تجملاتی توجه ها را به خود جلب نمی کنند. این روزها اغلب مردم از تجمل گرایی دوری می کنند. نکته جالبی که در معماری خانه های قدیم اصفهان وجود دارد این است که معماری درونگرایی داشتند، زیرا آن ها دوست نداشتند که تفاوت میان زندگی اشراف و مردم عادی از در بیرون از خانه ها قیمت نمای خشک به چشم بیاید.

به عنوان یک قاعده، در یک خانه به سبک مینیمالیستی، نمای ساختمان مسکونی به لحاظ هندسی دارای یک نمای ساده است. استفاده از المان های ساده و مینیمال و همچنین استفاده از خطوط صاف عمودی و افقی خاص ضروریست . توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. محصولات ضد آب کننده متداول با ایجاد یک فیلم روی سطح که در برابر اشعه ماورا بنفش، حرارت و سایش بسیار آسیب پذیر می باشند و حفاظت کوتاه مدتی را ارائه می دهند. در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد.

قیمت نمای خشک

نقشه هاي اجرایی براساس محاسبات ایستایی، مجموعه کاملی از پلان طبقات و نقشه نما و مقاطع عمودي از هر پروژه را آماده و نقشه هاي اجرایی و کارگاهی را تهیه و به قسمت نصب پیمانکار ارائه می نماییم. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. چه میزان با نمای پست مدرن در ویلا آشنایی دارید؟ در طراحی نمای مدرن از خطوط مستقیم به صورت عمودی و افقی استفاده می شود در حالی که طراحی نمای پست مدرن در ویلا استفاده از خطوط منحنی آن هم به طرز غیر معقول و خارج از چارچوب را در کنار خطوط افقی مجاز می داند.

دیدگاهتان را بنویسید