چگونه یک اجرای نما را بدون خرج کردن دست و پا اجاره کنیم

سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. استفاده میشود. مته مورد استفاده در این دستگاه دریل از جنس الماسه می باشد. جنس موتور دستگاه دریل آندرکات بوش آلمانی می باشد. از دستگاه دریل آندرکات برای ایجاد سوراخ بر روی روکش نما (سنگ، سرامیک و …. در این قسمت با توجه به مصالح روکش نما از انکر سایز مناسب برای فروکردن در سوراخ ایجاد شده توسط دستگاه دریل در تایل استفاده میشود. برای مسلح سازی سازی و ایمن سازی روکش نما از چسب تک جزئی و توری استفاده میشود. قلاب های آلومینیومی به روکش نما متصل میشود، و در نهایت از قلاب های قلاویز برای رگلاژ کردن به رانر های آلومینیومی استفاده میشود. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. بااینحال، با نزدیک شدن به مدرنیسم و ازبینرفتن تزئینات با ظهور شیوههای معماری مدرن، مواد به طور کامل برای بیان فردگرایی شروع به کاوش کردند. گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیرسازی جاده و راهآهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود، زیربنای تاسیسات، تزئینات داخل و خارج ساختمان و کفسازی به کار میبرند. ᠎Th is content has ​been g᠎enerat᠎ed with behsaznama  Co​ntent  Gene rator DE MO .

چگونه با یک بودجه کم یک اجرای نما شگفت انگیز بدست آوریم

امروز افراد با در اولویت قرار دادن متریال ها و مصالح مدرن و پیشرفته سعی بر آن دارند از لوکس ترین و مدرن ترین سیستم های نمای ساختمان در جهان برخوردار شوند که در این خصوص می توان گفت بر اساس نوع کاربری ساختمان و شرایط اقلیمی مربوط بایستی مناسب ترین و پرکارایی ترین گزینه را در اولویت خود قرار داد برای مثال منطقه را از نظر عوامل طبیعی چون زلزله و طوفان های موسمی مورد بررسی قرار داده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر یک از نماهای ساختمانی ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. ᠎Th​is data was creat ed wi᠎th behsaznama Conte᠎nt G enerator DEMO!

با توجه به اینکه هوا سیال است و هواي گرم به سمت بالا حرکت میکند , قیمت نمای خشک این پدیده را نوعی تنفس می نامیم .این امر به ما کمک می کند که از انتقال صداي محیط بیرون به داخل ساختمان نیز جلو گیري گردد. انتخاب نمای شیشه ای کرتین وال به عنوان یکی از بهترین انواع سیستم های نما از زیبایی ظاهری قابل توجهی برخوردار بوده و مصرف نور را کنترل می کند از این رو استفاده از این نما بسیار مورد تقاضا واقع شده است. میزان نور و تهویه هوای مناسب در طراحی نمای ساختمان مسکونی بسیار مهم و حیاتی است؛ نور و هوای مطبوع عامل نشاط و سرزندگی در طراحی هر ساختمان است و از این رو طراحان منازل مسکونی می بایست در طراحی خود این دو فاکتور مهم را به طرزی قابل قبول در نظر داشته باشند. همچنین در طراحی نما مدرن خلاقیت حرف اول را میزند شما به راحتی میتوانید طراحی خود را سفارشی سازی کنید و با حجم دهی های ترکیبی به ایده های خود جان ببخشید .

استفاده از المان های ساده و مینیمال و همچنین استفاده از خطوط صاف عمودی و افقی خاص ضروریست . ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. ۵ – نمای اچ پی ال HPL : اچ پی ال یک نمای خشک محسوب شده و از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک تولید شده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ساختمان با قیمت مناسب متریال طراحی نما مدرن است . مزیت این سیستم نسبت به سیستم نمایان این است که انکرها در محل بهینه و اپتیموم تایل مستقر شده و تنش های کششی وارد بر تایل را به نصف کاهش می دهند. طراحی این سبک نما به دلیل اینکه همواره از مصالح روز دنیا استفاده میکند هرگز از مد نیفتاده و جذابیت و محبوبیت خود را در بین کارفرمایان ، سازندگان و همچنین مخاطبین عمومی همواره حفظ میکند . همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید