چگونه نمای مدرن خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد. همان طور که میدانید وجود هرگونه آلودگی سبب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان میگردد به همین دلیل نماشویی بهترین راه برای درخشندگی و تمیز کردن نمای ساختمان های شماست… موزه دوز دارای مرکز تفحص سنن ، کتابخانه و سالن اجتماعات و درفضای باز كفشدوز ، تذكره ی کاملی از اقامتگاه های روستایی و شهری دخل مقیاس بزرگتر قسم به نمایش گذاشته شده است که مرواريد درآمد طراحی آنها توجه خاصی قسم به سبک های متوالي معماری لانه ها که مدخل جرات باغ های باطراوت و باتاني آرامش دارند، شده است. دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند دیوار محکم و سنگین و پرده سبک و قابل انعطاف است. از طرفی هم نمای بیرونی ساختمان باید با خود اجزای داخلی ساختمان هم هماهنگی داشته باشد و بر اساس سبک ساختمان انتخاب شود.

نمای خشک مدرن

از طرفی هم با نصب شیشه در نمای خارجی ساختمان دید ساکنان آن بیشتر شده و حس بهتری خواهند داشت. البته برای گرفتن دید ساختمانهای اطراف میتوان از تکنیکهای مختلفی استفاده کرد و در این مدل طراحی بیشتر مدل ساختمان و مدرن بودن آن اهمیت دارد. البته همانطور که اشاره شد متریال شیشه قابلاستفاده در هر ساختمانی نیست و باید بعد از تأیید کارشناس نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کرد. این متریال در طرحها و رنگهای مختلفی تولید میشود و هر شخصی میتواند بنا بر سلیقه خود نسبت به انتخاب یک نوع آن اقدام کند. درواقع نما و طراحی نمای مدرن ساختمان به عنوان پوششی برای ساختمان است و نوع کاربری آن را تعیین میکند. يکي ديگر از مزاياي نماي خشک کرتين وال مدرن اين است که بسته به نياز و اولويت پروژه شما در واحدهاي کوچک يا بزرگ قابل نصب است. در یک مقایسه کلی، میتوان گفت که مقاومت فایبر سمنت برد از چوب و سیمان هم بالاتر است و آن را میتوان یکی از مقاومترین متریالهای تولیدشده برای نمای خارجی ساختمان دانست. در طراحی به شیوه ی مدرن، از متریال هایی مانند چوب، آجر و سنگ به صورت ساده استفاده می شود مثلا چوب برای بیان شخصیت طبیعی خود اغلب به جای رنگ آمیزی ، با رنگ طبیعی خود در نمای مدرن استفاده میشود. Data has been created ​by behsaznama  Content Gener ator D emover sion.

برای مثال، میتوان بخشی از نمای بیرونی ساختمان را با چوب و بخش دیگر آن را با شیشه پوشش داد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است. امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. این مقاومت بهاندازهای است که اجازه نفوذ حشرات را نمیدهد و در برابر آسیبهای ناگهانی مانند آتش، آب و پوسیدگیهای احتمالی مقاومت بینظیری دارد. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد.

استفاده میشود. سرامیکهای مدل پرسلانی نیز که نوعی تایل سرامیکی هستند مقاومت بالایی داشته و با نصب آنها میتوان ایمنی و مقاومت ساختمان را افزایش داد. بنابراین با استفاده از سنگهای روشن مرغوب میتوانید یک نمای جذاب در ساختمان ایجاد کرده و ایمنی آن را افزایش دهید. این محصول ابتکاری به معماران اجازه میدهد تا بتوانند خیلی زیبا خلاقانه به طراحی نما بپردازند و در مواردی متعدد از جمله طراحی برای ایجاد محیط کار روشن وبسیار جذاب با نور بیشتر استفاده کنند. درواقع، دست معماران در طراحی نمای ساختمانی با کامپوزیت باز بوده و آنها میتوانند ایدههای خود را بهراحتی پیادهسازی کنند. شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را با مشتریان خود میدهد که به منظور بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را ارتكاب دهد. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند.

کلاس جهانی ابزار کرتین وال دکمه فشاری ساده

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اتصالات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید