چگونه میتوان گسترش Phrase درباره نمای خشک شما

امکان آب بندی نما وجود دارد. یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… در طراحی نمای ساختمان باید به پارامتر نورگیری هر فضا دقت ویژه ای داشت و نمای ساختمان را به نحوی تعریف نمود که مانع از نورگیری فضاها نشود. همانند جهت نورگیری ساختمان، سلیقه صاحب ملک، بافت اجتماعی اطراف ساختمان و البته کاربری ساختمان که جزء مسائل اصلی در طراحی نما است.

آینده اجرای نما

برای مثال در صورتی که پذیرایی به سمت نمای ساختمان است توصیه میشود که ابعاد پنجره ها را حداکثر در نظر بگیرید.و یا زاویه تابش خورشید را در دریافت نور در محاسبات خود لحاظ کنید. در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود. در صنعت ساختمانسازی، به سوی بیرونی ساختمان (معمولا رو به خیابان) نما گفته میشود. معمولا در ساخت ساختمان های مدرن از متریالهای کامپوزیتی و یا ترکیب چوب و سنگ استفاده می شود و در نماهای کلاسیک، سنگ مرمر بیشترین کاربرد را دارند. شما می توانید برای اجرای هرگونه نمای مدرنی از جمله اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای اسپایدر و… محاسبه دقیق به همراه اجرای با دقت شیشه اسپایدر میبایست باهم انجام شود و حتی اختلاف محاسبه میلیمتری به دلیل ساختار شبکه ای به کیفیت کار آسیب جدی می زند. نمای مدرن با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، ارائه می دهد. به لامل های عمودی مولیون و به لامل های افقی ترنسم می گویند که انواع مختلفی دارند ، پرکاربردترین آن لامل های آلومینیومی می باشند. نکته بعدی درباره انتخاب متریال نمای بیرونی ساختمان این است که اگر ساختمان در یک منطقه پررفتوآمد بناشده باشد باید متریال خارجی آن در برابر صوت و حرارت عایق باشد. This a rtic᠎le h​as be᠎en ᠎do᠎ne ​wi th the help  of behsaznama C ontent Gen᠎erat or DE MO.

دتایل اجرای نمای خشک

اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد، طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است . میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا می شوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان میکند، ناهمگن هستند. نمای ساختمان رومی به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را دتایل اجرای نمای خشک رواتر می داند. از آن جایی که این ورقهای از جنس فلز نرم میباشند، بر اثر ضربه دچار دفرمگی میشوند.

همچنین کاغذ دیواری انتخابی باید هماهنگی و هارمونی لازم را با رنگ سقف ها و ابزار ها و کنج های گچبری شده و همچنین رنگ و بافت کفپوش اتاق ها و قرنیز های آن داشته باشد. در این نوع نما شیشه ها تنها با چسب سیلیکون آب بندی می شوند. همانطور که میدانیم نمای ساختمان در انتهای کار یکی از مهمترین و در واقع نمود اصلی هر بنایی می باشد و به همین دلیل انتخاب نوع متریال، رنگ، ابعاد و… در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمان هایی که در چهار طرف آن قرار گرفته است می تواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته باشد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. طبقه همکف باید در محدوده قد افراد کشش لازم را بر عابر پیاده و بیننده ایجاد کند. نورپردازی نماها با چراغ می تواند یک ساختمان خسته کننده را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کند زیرا این معماری را برجسته می کند و بر ویژگی های اصلی ساختمان تأکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید