پنهان معمای پشت قیمت نمای خشک

در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالایی در مقابل محلولهای خورنده اسیدی و بازی دارد. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. براي ایجاد هماهنگی بین رنگ ماده مخصوص بندکشی با رنگ اصلی قطعات مورد بندکشی، توصیه میشود که خمیرآماده شده را با رنگ اصلی کاملا مخلوط کرد براي اطمینان بیشتر توصیه میشود مقداري از ماده بندکشی را که با رنگ اصلی مخلوط شده در لایه نازك به عنوان نمونه کار اجرا نموده تا پس از خشک شدن رنگ واقعی آن رامشخص نمود. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. لایه جریان هوا، فضایی با ضخامت 3 تا 5 سانتی متر بین عایق و پوشش نما می باشد. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. This content w​as writt᠎en by behsaznama Content G enerator Demoversi on!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

تا جایی که قیمت نمای خشک سرامیک و دتایل اجرای سرامیک خشک بهعنوان برخی از فاکتورهای موثر در جلب پیمانکاران ساختمانی منظور میشوند. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. این سیستم از مجموعه کاملی از اجزا با عملکردي استاتیکی جهت اتصال پوشش خارجی نما به سازه بنا و نهایتا جهت تحمل بارهاي وارده و بالاخص نیروي باد ساخته شده است. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود.

نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد.

در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. قیمت مواد و متریال نمای خشک سرامیک نیز بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مؤثر است. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. پس از نصب سرامیک ها این لایه بتونه باعث اتصال سرامیک به پروفیل قائم می شود و باعث افزایش امنیت قطعات متصل شده به نما و جلوگیری از حرکت سرامیک ها می شود. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. از سوی دیگر بلوک شرقی با بیش ترین شفافیت طراحی شد زیرا ارتباط پروژه با شهر است و افراد پیاده می توانند هنگام عبور از خیابان مجاور آن را ببینند.

This has  be en created ​wi​th t᠎he help of behsaznama Content  Gene​ra tor ​DEMO!

دتایل نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای سنگ خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید