هفت راه‌ها احتمالاً می‌توانید توسعه خلاقیت خود را استفاده از کرتین وال

با بررسی صریح و کارشناسی قادریم از افزایش قیمت طراحی نما ساختمان ممانعت کنیم. تعرفه طراحی نما ساختمان بواسته به مواد و تعداد طبقات تفاوت قطعات نمای خشک دارد. اگر دیوارهای نما از روکش کامپوزیت سیمانی پوشیده شده باشد; گرمی را با لمس مواد طبیعی و خاکی مانند درب گاراژ چوبی یا حصار آجری می تواند وارد نمای مدرن کنید. کرتینوال یا دیوار پرده ای درواقع نقش نمای ساختمانی را دارد و میتواند به عنوان درب و پنجره آلومینیوم نیز ایفای نقش کند. در مقایسه با رنگ که میتواند با گردوغبار و خاک لکهدار به نظر برسد، نماهای سفالی، رنگ را برای مدتزمان طولانیتری حفظ میکنند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

قیمت اجرای نمای خشک

زمانی که نمای یک ساختمان دارای پوششی با حداقل 60 درصد از شیشه باشد، در این صورت این نما را نمای شیشهای می گویند. کلمه ی “مدرن” به معنای آنچه که مربوط به زمان حال است، می باشد; بنابراین هنگامی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، به مواردی اشاره می کنیم که مطابق با آخرین روش ها ساخته می شوند. از نمونه های این روش نورپردازی می توان به چراغ های چشمک زن و یا رقص نور بر روی ساختمان های تاریخی و برج ها و ساختمان های مدرن با نماهای خاص اشاره کرد. شعار دیگر معماری مدرن از میس ون دروهه عبارت “کمتر بیشتر است” بوده است، که این مورد به این معناست که فرم ساختمان باید با حذف جزئیات غیر ضروری، سادگی و وضوح داشته باشد.همچنین مفهوم “حقیقت مواد” وجود داشت، که معتقد بود به جای پنهان کردن یا تغییر ظاهر طبیعی یک ماده، این موضوع باید در نمای مدرن قابل مشاهده باشد.

یافتن یک سریع راه به کرتین وال

در این بخش زیبا با پرسش های بسیار زیادی دررابطه با نما روبرو میشویم که جواب آن بسیار دشواراست. این روش در نماشویی یکی از راه های سنتی و قدیمی می باشد که امروزه در نمای ساختمان بسیار کم استفاده میشود. از مزیتهای روشهای اجرای کرتین وال در این سیستم میتوان به زمان بسیار کوتاه برای اجرای آن، مناسب و مقرونبهصرفه بودن در اجرای پروژههایی که نیاز به مراحل اجرایی بیشتری دارند و کمتر بودن تدارکات موردنیاز در اجرای آن اشاره کرد. که باعث می شود بافت و ویژگی خود را بیان کند. این مورد این اطمینان را برای شما فراهم می کند که در راه رسیدن به یک طراحی واقعاً بی نظیر هستید. به این دلیل که از زیبایی ساختمان کم نشود وباعث به وجود آمدن خستگی در و یکنواختی دردیدافراد نشود. از مزایای اصلی این نوع نما می توان به سرعت و سهولت نصب و همچنین هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم ها اشاره کرد.

This  data w as ᠎done ​wi​th t he help of behsaznama Conte᠎nt​ Generator  D​emov​ersion !

هزینه اجرای نمای خشک

از قابلیتهای ویژه این متریال ساختمانی میتوان به رنگهای زیبا، نصب سریع و راحت آن و همینطور قیمت مناسبش اشاره کرد. از جمله مزایای استفاده از نمای اسپایدر شیشه ای می توان به کاهش سر و صدای خارجی ، بهبود استفاده از فضاهای کوچک ساختمان ، ایجاد عایق حرارتی در فصول سرد و ایجاد تهویه بیشتر در فصول گرم و در نهایت زیبایی آن به دلیل بدون فریم بودن اشاره کرد. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

دیدگاهتان را بنویسید