نمای خشک چگونه زندگی ما را در 2023 تغییر داد

این پیشنهاد به تنهایی می تواند در عین عملکرد، طرح نما را تعریف کند. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. لازم به ذکر است قیمت بعضی از مرمریت ها در سایز پله بسیار بیشتر از برخی از گرانیت ها می باشد،که بستگی به نظر خریدار و بودجه وی دارد. مقاومت این نما در مقایسه با نمای سرامیک بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در برابر نور خورشید دوام بیاورد. اشعه خورشید خیلی زود رنگ آن را تغییر نمی دهد و ماندگاری آن برای معماران ثابت شده است. همچنین از فضای ایجاد شده در بین دو پوسته می توان برای عبور دادن تاسیسات برقی و مکانیکی استفاده کرد. کارفرما از طراحی می خواست تا نمای مدرن و نیمه شفافی را طراحی کنند تا در عین زیبا بودن، فضای داخلی از نور طبیعی بهره مند گرد و کارمندان بتوانند از چشم انداز زیبای برون ساختمان بهره نماهای مدرن ببرند. نمای لامل با وجود پیشرفت نما ، هنوز هم در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود.

نمای خشک نکته: تکانش بده

نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. امروزه ساخت و ساز نماهای رومی رایج است و اکثر نماها جزو همین دسته هستند، اما نکته ی حائز اهمیت اجرای نمای رومی با کیفیت بالا می باشد. اما متریالی که امروز می خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم متریال تراکوتا پیشرفته است. اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. از همه این ها که بگذریم، خاصیت آکوستیک تراکوتا، آن را به یکی از بهترین نماهای ساختمانی تبدیل کرده است. به همین دلیل آن ها با وجود نماهای بسیار مدرن تر، به نمای ساختمانی تراکوتا علاقه زیادی دارند. نور و سایه نقش مهمی در نماهای صفحهنمایش دارند که در خانههای امروزی بسیار رایج است. فاصله ای که میان نمای اصلی و نمای تراکوتا ایجاد می شود به عایق شدن هر چه بیشتر ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می کند. یک بالکن پیش آمده از سطح ساده و یکدست نما ساده ترین شکل طراحی است که از طریق الحاق احجام به سطح ساختمان ایجاد می شود.

فروش تجهیزات نمای خشک

برای نصب تراکوتا از رانرهای آلومینیومی، کلیپس ها و پروفیل های آهنی استفاده می شود که ابتدا به نمای اصلی نصب شده و سپس تایل های تراکوتا بر روی آن سوار می شود. متریال اصلی برای پوشش نمای این بازارچه آجر می باشد. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. تراکوتا نامی است که از قدیم بر روی سرامیک های سنتی که از خاک رس ساخته می شدند نهاده شده بود. متریال اصلی در طراحی نمای این ساختمان مسکونی، آجر بود که در ترکیب با بتن به کار رفته است. Post was g​en​erated by behsaznama Con te᠎nt Gener at or Demov ersion !

ی اداری انتخاب کنند.|اجرای نما و اثر مل گیبسون|وقتی اجرای نما Grow Too Quickly، This is What Happens}

ظاهر یک ساختمان اولین قسمتی است که می تواند چشم را به خود خیره کند. پخت متریال تراکوتا بسیار زمان بر است و همین امر موجب شده تا علاوه بر مزایای فراوانی که دارد قیمت نسبتا بالایی نیز داشته باشد. این ویژگی باعث شده که آن را برای نمای ساختمان های تئاتر و موسقی، نمای اداری انتخاب کنند. امروزه از سنگ دیوریت در کف ساختمان،پله ها و نماکاری استفاده می شود.این سنگ کمیاب است و اغلب در مناطق آتش فشانی یافت می شود.در گذشته این سنگ را برای نوشتن کتیبه به کار می بردند.سختی سنگ دیوریت به حدی است که در دوران باستان از آن برای تراشکاری سنگ گرانیت استفاده میکرده اند. متریال تراکوتا که امروزه شاهد انتخاب آن برای نمای ساختمان ها در ایران هستیم، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. شرکت ایناب به عنوان یکی از شرکت های باتجربه و با سابقه در زمینه اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از افراد متخصص و با تجربه آمادگی اجرای نمای کامپوزیت را در هر سطح و متراژی را در سراسر کشور دارد.نمای کامپوزیت برای ساختمان های با کاربری های مختلف در سراسر کشور و همچنین دنیااستفاده می شود. یکی دیگر از خصوصیات مهم تراکوتا در نمای ساختمان، ترکیب آن با متریال های دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید