مزایای چندین نوع نمای سنگ

شما مي توانيد در خصوص برآورد رايگان قيمت ها قبل از اجرا و خريد مصالح نما با تيم ما م کنيد. کاغذ دیواری ها به تنهایی می توانند یک سبک دکوراسیون را در خانه ایجاد کنند، مثلا اگر می خواهید فضایی به سبک کلاسیک داشته باشید، فقط انتخاب درست مبلمان ها نمی تواند کافی باشد، دیوارپوش هایی با رنگ هایی که معرف سبک کلاسیک باشند هم برای فضا احتیاج است. نور زیاد باعث باز بزرگ تر دیده شدن فضا و چشمگیر شدن ساختمان می شود. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. جالب است بدانید، در گذشته های نه چندان دور، نمای ساختمان ها چیزی جز یک سنگ کاری ساده نبود؛ به مرور زمان، اهمیت مردم به این موضوع افزایش یافت و سبک نمای ساختمان ها را به تحولات چشم گیری دچار کرد. ᠎Post was gen​er ated ᠎wi th behsaznama Content Generat​or D emover​sion .

هشت راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من نمای خشک من را نابود کرد بهبود در نمای خشک}

چنین موضوعی نشان میدهد که معماران دیگر همانند گذشته ملاک و معیار اصلی ساخت و انتخاب یک بنا را، تنها در معمار داخلی نمیدانند. بنابراين علاوه بر صرفه جويي در هزينه هاي ساخت و ساز، داراي مزاياي طولاني در مصرف انرژي نيز هستند. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. در غیر این صورت با تغییر دیدگاه شان نسبت به کل ساختمان، بلافاصله از ورود به آن خودداری میکنند؛ علاوه بر این تا جای ممکن از مراکز خریدی استفاده میکنند، که طراحی نمای ساختمان آن، چشم گیر و جذاب تر باشد؛ به همین دلیل است که امروزه در بازار گرم رقابت برای کسب مشتری، رسیدگی به طراحی اجرای نمای مجتمع تجاری و یا مسکونی، اولین و مهم ترین اقدام آن ها است. سیستم نمای خشک به عنوان نمای خارجی ساختمان ها استفاده می­شود.

در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده نما های خشک می­شود . به همین دلیل نحوه طراحی و اجرای نمای ساختمان بسیار تأثیر گذار و پر اهمیت است. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد. توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… در انتخاب سبکی خاص برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط طبیعی، خاص بودن مکان خانه، نمای ساختمان های مجاور و تمایل شما برای ادغام با محیط.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. پس از ساخت قسمت های مختلف آلاچیق، ابتدا صفحه ستون ها را نصب کرده و ستون ها را بر روی آن برقرار می کنیم. کاشی های بتنی به تقلید از سنگ ها برای اجرای نمای مدرن ساخته شده اند. برای نمای ساختمان چه نوع سنگ را انتخاب کنیم؟ سنگ تزئیناتی ارزان را از تراورتن و سنگهای گران قیمت را از گرانیت و مرمر انتخاب می کنند.سنگ پلاک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و در کف،دیوارپله،کف پنجره،کنار و زیر دیوار گچی و.وسایل تزئیناتی نظیر گلدان،شمعدان،جدول و جوی و غیره استفاده می کنند. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند.

دیدگاهتان را بنویسید