فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر نماهای مدرن

یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. خاکستری، سیاه، سفید، دودی و غیره رنگهایی هستند که یک نمای مدرن ساختمان میتواند ترکیبی از آنها را در پالت رنگ خود جای دهد. آجرهای نمای شمالی در جهت شکل دادن به شکل خمیده ورودی طراحی شده آن، با یک نگاهی دقیق تر می بینید که دهانه های شیشه ای در کنار آجرها قرار دارند که یادآوری آب جاری در ماسه ها برای ایجاد حس طبیعت محلی است. سنگ تراورتن:تراورتن به رنگهای متنوع سفید،کرم،خاکستری،قرمز و وجود دارد.این سنگ را برای نماسازی داخل و خارج ساختمان به کار می برند. با توجه به این که نمای اصلی این ساختمان در مجاورت بزرگراه کردستان است، طراحان این ساختمان را برای بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا ناشی از عبور ماشین ها، نما را دو پوسته طراحی کرد.  Conte᠎nt h​as been creat​ed with behsaznama C​ontent  G en​erat or Demov​ersi on!

روش اجرای نمای خشک

از این رو معماران به دنبال ارائه راه حلی در طراحی نما بودند تا در عین داشتن حریم خصوصی نور را به فضای داخلی انتقال دهند. از این رو از نظر زمان بندی و هزینه ایی به صرفه تر خواهد بود. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. خطوط عمودی از نظر روانشناسی بیانگر عظمت، شکوه و اعتماد به نفس می باشند. Anchorها برای اتصال کلمپ به سرامیک پرسلانی طراحی شده است. طراح در جهت رسیدن به هدف اصلی تمایلی به طراحی ساختار ساده بود و بدین منظور خطوط ساده عمودی را برای طراحی نمای آن انتخاب کرد. این مجموعه درمانی در منطقه ی نجف آباد اصفهان قرار گرفته است. این ساختمان مسکونی در شهر مذهبی مشهر قرار گرفته بود و طراحی آن زمانی صورت گرفت که معماری به شدت تحت تأثیر جریان های فکری ایجاد “نماهای رومی” و به کاربردن المان ها و ترکیب بندی های کلاسیک قرار گرفته بودند. اجرای نمای رومی برای صرف جویی از اتلاف انرژی موثر است زیرا تمامی سطوح ساختمان را در برابر حرارت و سرما عایق بندی میکند . به آثار معماری گذشته که می نگریم، می بینیم که معماران هیچ گاه سطوح آجرکاری را ساده رها نکرده اند و همواره سعی کردند تا با استفاده از نوع چینش آجرها طرح های خلاقانه ایجاد کنند. A᠎rt᠎icle has been c​reat᠎ed ​wi​th the help  of behsaznama​ Conte nt G᠎en erator᠎ Dem​oversion᠎!

هفت عامل من حدود اجرای نما را دوست دارم، با این حال #3 مورد علاقه من است

نمای لامل با وجود پیشرفت نما ، هنوز هم در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. تلاش می کنم این وب سایت بستری مفید و ارزش آفرین برای تمام بازدیدکنندگان باشد و مطالبی مفید در زمینه نمای ساختمان به اشتراک گذاشته شود. همچنین در شهرهای مذهبی چون مشهد ایجاد حریم خصوصی برای کاربران در الویت می باشد. بله ، در اینصورت کارفرما موظف است مابقی مبلغ قرارداد را در یک چک معتبر به تاریخ یک ماه تسلیم مجری طرح نماید. پس از برش، قواره ها را به همان ترتیب چسب زده و به سمت پشت کاغذ دیواری از دو طرف تا می کنیم به طوری که قسمت های چسب خورده روی هم قرار گیرند. این آپارتمان مسکونی در تهران قرار دارد و دارای نمایی مدرن می باشد. به علاوه استفاده از شیشه رنگی در این پروژه برای اولین بار در نمای ساختمان به کار رفته است که همانند کمربندی روی نمای ساختمان خود نمایی می کند.

های مدرن اجرا شده در اصفهان می باشد.

در طراحی نمای ساختمان از آجر و شیشه استفاده شده است. یکی از خواسته های اصلی کارفرما این بود که طراحان ساختمانی با نمای جذاب طراحی کنند تا توجه افراد را خود جلب کند. این پروژه یکی دیگر از نماهای مدرن اجرا شده در اصفهان می باشد. اولین نکته ای که باید به هنگام نصب آلاچیق مد نظر قرار گیرد این است که فردی متخصص به طراحی آن در محیط های نرم افزاری بپردازد. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. قابل ذکر است که در اکثر نقاط دنیا سیستم لامل را به نام سیستم استیک (Stick) میشناسند. موقعیت ویلا لا حدی تأثیرگذار است که معماران سازنده زنگ بکارگیری منافع جلاجل طراحی نمای ویلا به طرف سیتولوژی مقیم ویلا نکته کرده و سعی میکنند از رنگهای همخوان با محیط بهره وری کنند. نمای این ساختمان مسکونی به چهار بخش تقسیم شد که دو بخش آن فرو رفته و دو بخش آن برجسته بود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید