فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره نمای مدرن نمی دانستی

استفاده از خطوط منحنی به طراح اجازه می دهد تا ایده های ناب و خلاقانه تری را در طراحی نما پیاده سازی کند. در معماری و طراحی ویلا به سبک مدرن، طراح حق گریز زدن به طرح های قدیمی را نداشت. اگر شما هم میخواهید این سبک از نما را در طراحی ویلای شخصی تان اجرا کنید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید. پشتکار و ارائه بیش از 5 جلسه مشاوره تخصصی و فنی رایگان توسط شرکت مهندسی زیبا برایم تحسین شده بود و باعث جلب اعتماد کامل و عقد قرارداد با شرکت گردید. در طراحی نمای پست مدرن در ویلا اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند چارچوب شکنی های طراح است. با این وجود در طراحی نمای پست مدرن در ویلا ، طراح می تواند به معماری بومی منطقه گریزی بزند و با الهام گرفتن از معماری بومی و سنتی یک نمای جذاب و تفکر برانگیز خلق کند. از این رو می توان گفت که نمای هر ساختمان معرف شخصیت و هویت فضای داخلی آن نیز می باشد و نمای زیبا و جذاب یک ساختمان می تواند تأثیر بسزایی در ذهن کاربران و مخاطبانش داشته باشد. ᠎This ᠎da​ta h​as been  done with t he  he​lp  of behsaznama C ontent Gener᠎ator DE᠎MO!

اجرای نمای خشک در ایران

اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. در طراحی نمای ساختمان موارد زیادی وجود دارد که طراحان در هنگام طراحی باید آن ها در نظر بگیرند. استفاده از لمبه نما به هنگام نصب آلاچیق، می تواند در کنار چراغ های هالوژن رنگی، زیبایی سازه شما رو دوچندان کند. و یادگیری از تاریخ غم انگیز مجتمع مرکز تجارت جهانی، این برج جدید دوباره طراحی شده است تا در هنگام آزمایش اولیه، یک بمب کامیون مقاومت کند. در این سبک از طراحی همه چیز باید طبق اصول نوین معماری طراحی می شد. دسترسی به همه این مطالب به صورت پراکنده ممکن است برای کاربران دشوار باشد. در سالهای اخیر معماران و طراحان ایرانی نمونه هایی از طراحی نمای ساختمان مدرن، کلاسیک و سنتی با کاربری های مختلف را به اجرا در آورده اند که در نوع خود بی نظیرند. شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند.

قطعات نمای خشک

کاغذ دیواری هایی که بر پایه nonwoven تولید می شوند، نصبشان سریعتر و راحت تر است ولی استحکام کمتری نسبت به کاغذ دیواری های با روکش وینیل دارند. اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد. برای شستشوی این مدل از سنگ نما علاوه بر همراه داشتن دستگاه واترجت میبایست از مواد شوینده به اصطلاح اسید شویی ( البته نه هرنوع اسید ) و یا سندبلاست نما کمک بگیریم. اصلا استفاده از همین تزئینات است که منجر به جلوه زیباتر نمای ویلا خواهد شد. Poly-olefin / Synthetic Textile : دیوارپوش هایی هستند که با استفاده از الیاف مصنوعی بافته یا نساجی نشده تولید می شوند و نمای پارچه ای به سطوح می بخشند در حالیکه مقاومت سایشی و استحکام آنها از پارچه های طبیعی بیشتر است. در طراحی نمای مدرن از خطوط مستقیم به صورت عمودی و افقی استفاده می شود در حالی که طراحی نمای پست مدرن در ویلا استفاده از خطوط منحنی آن هم به طرز غیر معقول و خارج از چارچوب را در کنار خطوط افقی مجاز می داند.  Po᠎st has be en cre᠎ated  wi​th behsaznama᠎ Content G en᠎erator DE MO᠎!

معماری رومی، به طور کلی نمادی از قدرت و استحکام است.

نمونه های زیر شامل طراحی نمای ساختمان هایی با کاربری، مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و درمانی می باشند. این ساختمان اداری در اصفهان قرار گرفته است. با توجه به اینکه نماشویی با طناب از سرعت عمل بالایی برخوردار است دئر نتیجه هزینه شستشوی نما با طناب بدلیل اجرای سریع و تعداد روز های کمتر پایین تر خواهد بود. معماری رومی، به طور کلی نمادی از قدرت و استحکام است. اما کمی که دقیق می شوید متوجه خواهید شد همه چیز بسیار دقیق و اصولی در جای درست قرار گرفته است. ● استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل ورودی اتاق (تصویر 1)، مناسب برای اتاق هایی بزرگ است که مایلید فضا را کمی صمیمی تر و جمع و جور تر نشان دهید. مجموعه آکاورجاوند یکی از خوش سابقه ترین مجموعه های طراحی معماری ویلا در ایران است. از این رو خط معمار در این بخش مجموعه ای ۵۰ تایی از نماهای اجرا شده در چند سال اخیر ایران را جمع آوری کرده و همراه با لینک مطلب به اشتراک خواهد گذاشت.

هزینه اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای مدرن لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید