ستاره بودن در صنعت یک امر کرتین وال است

وجود داشتن خلل و فرج و سطح ناهموار در بغضی از سنگ های نما مانند سنگ تیشه ای – و بادبر و نداشتن سطح سیقلی باعث میشود تا کثیفی و گردوغبار را به خود جذب کنند و الودگی در انها نفوذ کند. سنگ اونیکس سنگ ساختمانی اونیکس سنگی طبیعی است که از فرایند واکنش سنگ تراورتن و سنگ مرمر در طبیعت بدست می آید.از خصوصیت منحصر به فرد سنگ انیکس می توان به قابلیت عبور نور از آن اشاره نمود که جلوه ای خاص به آن می بخشد.از سنگ ساختمانی انیکس در غالب موارد در لابی ها و یا آب نماها مورد استفاده قرار می گیرد و به علت قابلیت عبور نوری که دارند با جایگزاری لامپ یا هالوژن در پشت آنها نور پردازی زیبایی را موجب می شوند. معماری خلاقانه و مواجهه با پروژه های ساختمانی چالش برانگیز تخصص ماست. اینگونه نماها بخاطر معماری تقریبا پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و ترواورتن به گونه ایی در تصور عموم مخصوص ساختمان های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که اینگونه طرح ها در بسیاری از ساختمان ها و آپارتمان های امروزی کم و بیش استفاده می شود.

نمای خشک در ایران

با لوکس آذین همراه باشید. سنگ مرمر يك سنگ دگرگونياست كه در شرايط دگرگوني ناحيه اي همراه با تبلور مجدد كانيهاي اوليه سنگ تشكيل ميشود. شیشه های چند لایه با اتصال دو یا چند لایه از شیشه های معمولی حرارت همراه با یک لایه پلاستیکی تولید شده است. شیشه های چند لایه در سال در سال 1903 توسط شیمیدان فرانسوی ادوارد با الهام از یک حادثه آزمایشگاهی اختراع شد. سنگ لایم استون ( LimeStone ) نوعي سنگ رسوبي است که عمدتا از کلسيت معدني تشکيل شدهاست. تنوع در بازهای قیمتی سبب شده ساختمان های سنگی که عمدتا بر اساس سبک های دوران باستان طراحی می شوند دوباره مد شده و بسیاری از افراد از این طرح ها استفاده کنند. با گسترش سبک های مدرن در ساختمان ، نمای شیشه ای اسپایدر، حداکثر دید با کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات با بالاترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را امکان پذیر می کند. نمای شیشهای اسپایدر در فروشگاهها و در نماهای تجاری کاربرد بسیار زیادی دارد که با رشد نماهای شیشهای مدرن در ساختمان سازی، نمای شیشهای اسپایدر توانسته کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات و بالاترین میزان ایمنی را فراهم کند. Th is h as  been g enerated ᠎with behsaznama Conte nt G᠎enerat or Demoversion!

کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. در سیستم هنگ نمای کامپوزیت آلومینیوم ، فقط خطوط عمودی آلومینیوم اجرا میشوند و نیازی به اجرای پروفیل های افقی نبوده و ژوئن های مابین ورق توسط طراحی خاص ورق های کامپوزیت آلومینیوم تامین می گردد. در این قسمت در رابطه با سبک های مختلف طراحی نمای ساختمان صحبت خواهیم کرد. سنگ تراورتن نوعي سنگ آهكي است كه داراي منشا شيميايي بوده و از ته نشين شدن كربنات كلسيم نزديك چشمه ها، غارها و حوضچه هاي مردابي به وجود مي آيد اين سنگ بيشتر به رنگ كرم ، زرد ، قهوهاي ، خاكستري و سفيد است بافت آن متخلخل است و به صورت لايه لايه نيز وجود دارد وجودحفره هاي سنگ به دليل خروج گازها به هنگام ته نشين شدن و در پاره اي از موارد تجزيه گياهان است بيشتر آهکهاي تراورتن در رابطه با فعاليت چشمه هاي آب گرم وتحت مکانيزم دگرساني تشکيل شده اند.

دتایل اجرای نمای خشک

اين كانيها معمولاً كانيهاي كربناته مانند كربنات هاي كلسيم و منيزيم هستند. هنگام طراحی نمای ساختمان، آلومینیوم به دلیل نصب آسان آن در مقایسه با فلزات سنگین تر مانند فولاد، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها خواهد داشت. اما سایر نماهایی مانند چوب، آجر یا سنگ اینگونه نیست و بر روی دیواره خارجی ساختمان نصب میشود. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود. مُد، تناسب طراحی نما با زمینه و فرهنگ بومی، و جدید بودن شیوه ساخت نما، همگی روی جالب توجه بودن یک Facade تاثیر گذارند. به دلیل جابه جایی هوا بین داخل و خارج از ساختمان از طریق شیشه، استفاده از شیشه در نما، مصرف زیاد انرژی را به دنبال دارد. نمای آلومینیومی دیوارهای داخلی را از خارج جدا می سازد، ولی فقط از وزن خود و بارهای اعمال شده، از جمله بارهای باد و بارهای لرزه ای حمایت می نماید و این بارها را به ساختار اصلی ساختمان انتقال می دهد. این شیوه نماسازی در نبود سبک زیبا، شاخص و قابل قبول طراحی نما اکنون بخش قابل ملاحظه ای از طراحی نماهای کشور را به خود اختصاص داده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید