روشهای آسان تبلیغ نماهای مدرن

پروسه انجام سفارشات برای مشاوره طراحی نما ساختمان چگونه است ؟ این ویژگی معماری برای حفظ ظاهر تمیز نما مهم میباشد. از ویژگی های مهم این سرامیک جذب کم آب می باشد. با توجه به ویژگی هر یک از مصالح و بودجه خود میتوانید نمای مدرن خود را اجرا کنید . طراح میبایست به کلیه ضوابط و قوانین طرح ساختمان آشنایی کامل داشته و نمای مورد نظر را با توجه به استانداردهای تعریف شده و میزان بودجه کارفرما طراحی کند . صاحبان ساختمان می باست بودجه خود را پیش از خرید آماده کند. ۶ – بتن : پنل های بتنی اکسپوز که به بتن نما نیز معروف است ، قطعات پیش ساخته بتنی هستند که برای نماهای مدرن استفاده می شوند و به دلیل سطحی صاف و یکپارچه انتخاب خوبی برای طراحی نمای مدرن ساختمان است . بتن همواره به دلیل صرفه اقتصادی نسبت به سایر مصالح ، زیبایی و مقاومت بالای فشاری همواره مورد توجه کارفرمایان در متریال مورد استفاده در نما بوده است . در ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که نوع کاربری ساختمان نقش بسار مهمی در انتخاب نوع متریال دارد به عنوان مثال برای نمای ساختمان های اداری متریال خشک و مدرن مثل: نمای کامپوزیت، نمای سرامیک، نمای کرتین وال، نمای فریم لس، نمای بتن اکسپوز، نمای لوور، نمای ترموود و… This h᠎as be​en cre ated  by behsaznama C​ontent Genera to r DEMO!

آیا شما کرتین وال بهترین شما ممکن است؟ 10 شاخص شکست

انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد. این سیستم در صنعت ساختمان سازی و نما، به طور وسیع برای پوشش نما، دیوارهای داخلی و خارجی و حتی سطوح بام که در معرض بارندگی هستند مورد استفاده قرار میگیرد. اما سقفهای بلند نیز برای ایجاد ساختارهای بزرگتر و بدون برش مانند دهانههای یکطرفه با پوشش شیشهای مورد استقبال قرار میگیرند. طراحان برای پوشش نما از چوب استفاده کرده اند. به گونه ای که می توان نمای یک ساختمان را پوشش و لباس آن ساختمان در نظر گرفت. پس از آن رشته ای از بتونه بر روی پروفیل قائم قرار داده می شود. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند.

قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. امروزه برای ایمن تر کردن نما , کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , از روش های نصب خشک استفاده می شود که تا حدی جایگزین روش های سنتی شده اند. ۳ – شیشه : شیشه ها به دلیل اجرای سریع در ساخت نما ، کاهش بارهای مرده ساختمان های بلند ; امکان رویت وسیع منظره بیرون و کاهش آلودگی صوتی ساختمان ، طرفداران زیادی دارد . نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. در این سیستم کلیپس های نگهدارنده سرامیک به صورت نمایان می باشد و جنس این کلیپس ها از آهن گالوانیزه و یا استیل فنری می باشد. بهترین سیستم نمای ساختمان باید محافظ خوبی در مقابل عناصر سخت طبیعی باشد و می­بایست به آسانی نصب شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد، از رطوبت جلوگیری کند و بهترین عایق و محافظ باشد. این سیستم به منظور سرعت بخشیدن به زمان تحویل و صرفه جویی در هزینه و زمان در پروژه های استاندارد که به پنل های فلاتلاک احتیاج دارند، طراحی شده است. بعد از ثبت سفارش ، مدت زمانی برای انجام پروسه طراحی در نظر گرفته شده و بعد از اتمام کار ، سفارش تحویل داده خواهد شد . نوع ارتباط بین ما و مشتریان حضوری یا آنلاین بوده و ثبت و دریافت سفارش از طریق تماس تلفنی ، تلگرام ، واتساپ و ایمیل امکان پذیر خواهد بود . چگونه سفارش و مشاوره طراحی نما ساختمان خود را در آرشیدسک ثبت کنیم ؟ هم اکنون مشاوره رایگان دریافت کنید . زمانی که شما قصد نصب سرامیک های پرسلان با چسب را در کف ساختمان دارید ، می توانید از چسب پودری استفاده کنید.

مبانی فروش تجهیزات نمای خشک آشکار شد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک سنگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید