راهنمای چنگیزخان برای نمای خشک Excellence

به همین دلیل ، انتخاب یک سیستم نما که در برابر این خطرات محافظت کند بسیار مهم است و در عین حال به دستیابی به مصرف انرژی کمتر ، کاهش هزینه های نگهداری و بهبود آسایش ساکنان کمک می کند. مواد اولیه ما از معادن بوکسیت آلومینیوم مانند جاجرم و غیره تأمین و در شهرک های صنعتی مانند اراک و استان های جنوبی به بیلت آلومینیوم تبدیل می شود. یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. از اینرو در اصطلاح، به این آسیاب کردن همراه با مخلوط کردن، بال میلینگ (Ball Milling) گفته میشود . این عمل در محفظه ای بسته و با استفاده از توپ های آلومینیومی انجام میشود. این ضوابط در صورتی باعث پایداری نما میشود که سازه ساختمان و دیوارهای پشتیبان نما در صورت وجود، ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ با توجه به اهمیت ساختمان را تامین نمایند. سقوط سنگ از نمای ساختمان در کشور ما به یک حادثه عادی تبدیلشده که خطرات زیادی برای مردم دارد.  This has been c​reat​ed with the help of behsaznama Con᠎te nt Generator Dem over si​on.

ی خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است.

علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده هزینه اجرای نمای خشک قرار گرفت. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. مزیت های نمای سرامیک خشک نسبت به سایر نماها چیست؟ انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. ​This con te nt h᠎as  been w ri tten wi th behsaznama​ Content Gener​at​or D emov​ersion᠎!

اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. متریالی که در ساخت پی آلاچیق ها استفاده می شود، چیست؟ موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.  Th᠎is c​onte nt h᠎as ᠎be en gen​erated wi᠎th behsaznama C ontent G en᠎er᠎ator Demov᠎ersion.

انواع روش های نمای خشک

در شهرهای توریستی بیشتر مسافران در طول روز در حال تفریح و گشتوگذار هستند که شب به هتل برمیگردد. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. در نتیجه پنل های بتن اکسپوز یکی از جدیدترین مصالح های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان می دهد. در زیر ، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال نمای ویلا دوبلکس حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین مشخصات هر یک از آنها توضیح می دهیم. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. امروزه از سنگ دیوریت در کف ساختمان،پله ها و نماکاری استفاده می شود.این سنگ کمیاب است و اغلب در مناطق آتش فشانی یافت می شود.در گذشته این سنگ را برای نوشتن کتیبه به کار می بردند.سختی سنگ دیوریت به حدی است که در دوران باستان از آن برای تراشکاری سنگ گرانیت استفاده میکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید