حقیقت صادقانه به نیکی در نما خشک

همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. اجرای نمای خشک در ایران را به بهساز نما؛ بهترین و مجرب ترین مجری نمای خشک بسپارید و از اجرای نمای مدرن ساختمانتان لذت ببرید. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است.  C on᠎te nt h​as ᠎been generat ed with behsaznama Content G en​er at or D em᠎oversion!

نحوه خرید نمای خشک با بودجه کفش

به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. گروه استاندارد وب ایران تنها یک طراحی وب سایت نیست. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های اجرای نمای خشک اشاره کرد. از جمله مهم ترین متریال استفاده شده در این روش می توان به صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی بسیار فشرده، ورق آلومینیوم، آجرهای سفالی، کاشی و… سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. منظور از کرتین وال، شاسیها و لاملهایی هستند که در اطراف پروژه قرار میگیرند.

سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم.

طرح نمای خشک

فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. جالب اینکه با گذشت زمانی نهچندان طولانی، با تلاش کارشناسان، این صنعت در سطح کشورمان نیز بومیسازی شده است. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. این روش از دهه ۷۰ میلادی در امریکا، بر روی نمای ساختمانهای بلند مرتبه و آسمانخراشها اجرا میشود. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما های خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید