حقایق ناشناخته درباره نمای مدرن شناخته شده است

همچون سایر بخشهای ساختمان، نما نیز از سبکهای مختلفی در طراحی پیروی میکند که خوب است این سبک در اجزای داخلی نیز تکرار شود. سایه ای از آبی رنگ، دیوار طراحی و اجرای نمای ساختمان درخشان، برج را از طبقه 20 تا رصدخانه پرت می کند و به زیبایی بلوری آن را می دهد. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. بدون شک ظاهر و نمای بیرونی یک ساختمان به اندازه نمای داخلی آن از اهمیت ویژهای از لحاظ سرمایه گذاری و زیبایی برخوردار است. عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و … یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زیبایی نمای ساختمان، نورپردازی ساختمان است.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

باعث محافظت در برابر عوامل جوی می شود. در طراحی نمای پست مدرن در ویلا هدف به رخ کشیدن مصالح است. امروزه مهندسان معمار با طراحی ساختمانهایی لوکس و مینیمال و استفاده از مصالحی مانند شیشه ساختمانهای همکف بسیار شیک و مدرن را میسازند. استفاده از مدل، رنگ و اندازه سرامیک کار شده در نمای ساختمان بستگی به سلیقه صاحب ملک دارد اما به طور کلی استفاده از نمای سرامیکی تیره برای ساختمانهای کوچک کاربرد ندارد و برای ساختمانهایی با متراژ بالا و بزرگتر شکیل هستند. ساختمانهایی که تمام یا بیشتر نمای آنها شیشهای است بهتر است در مناطق گرم و خشک و سرد و زمستانی ساخته نشوند. در نمای مدرن ساختمان مسکونی معمولا بیشتر از یک متریال استفاده می شود. در این بخش به بررسی طراحی نمای ویلای مدرن می پردازیم تا بتوانید یک ویلا با نمای بسیار زیبا و مدرن را در اختیار داشته باشید. استفاده از زوایای قائم یکی از ویژگی های مهم در طراحی نمای مدرن ساختمان است. این کار در نمای خانه ویلایی ساده ایرانی زیبایی آنها را دو چندان کرده و ظاهر ساختمان را لوکستر نشان میدهند. اگر می خواهید فضایی لوکس داشته باشید خب کاغذ دیواری ها با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام می دهند.

نصاب نمای خشک

 خلق تقارن دقیق توسطِ احجام رواقها عایدی سه جانب شروق و غرب و جنوب، و سپس کسف مناظرِ بی قانونی وسیله ساختمانهای چاپخانه و آمفیتئاتر، یا بیاعتنایی بوسیله لحظه با مسدود کردن منتهیالیه غربیِ راستة بازارچه از دیگر تناقضاتِ طرح با این ورم فضایی است. این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمو وود نیز صادق است. با توجه به رشد جمعیت و از طرفی شلوغ شدن شهرها ساختن خانههای همکف امروزه خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرد، اما اگر شما نیز علاقه دارید برای گذراندن تعطیلات آخر هفتهای به دور از شلوغی و استرس را در خانهای ویلایی و نقلی خود استراحت کنید، بهترین کار ساختن ملکی با نمای ساختمان یک طبقه روستایی یا ویلایی در خارج از شهر است. یا کیفیت خود را از دست داده اند را کاملا ترمیم کرد. انتخاب سرامیک نما امروزه مثل گذشته متداول نیست زیرا از این مصالح برای نمای داخلی مانند راهروها یا حمام و سرویس بهداشتی بیشتر استفاده میشود، اما به هر حال سرامیک به عنوان مصالحی زیبا، ساده و مقاوم همچنان انتخاب بسیاری دتایل اجرای نمای خشک از افراد است. A rt icle was g​en er​ated with behsaznama C᠎on​tent  Gener at or Demov ersi on.

ی خشک ساختمان توجه میشود.

اما امروزه به دلیل گران بودن تمام مصالح ساختمانی و از طرفی افزایش جمعیت در شهرها ساختن ساختمان مسکونی همکف به طور کلی به صرفه اقتصادی نیست و این ساختمانها بیشتر به عنوان ویلاهای خصوصی در شمال کشور و یا در اطراف شهر ساخته میشوند. نمای سرامیکی جز نماهای خشک محسوب میشوند که البته امروز نمیخواهیم درباره معایب نمای خشک صحبت کنیم بلکه میخواهیم بگویم این نما مناسب انواع ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری هستند. نماهای مدرن هر چه به سمت یک پارچگی و یک دستی بروند، چشم نواز تر هستند. طراحی نمای پست مدرن در ویلا می تواند به زیبایی هرچه تمام این مفاهیم ناب را در هیبت یک ساختمان به نمایش بگذارد. طراحان نمای مدرنی را طراحی کردند که معرف معماری سنتی ایرانی نیز بود. اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. در مناطقی که آب و هوای معتدلی دارند اما ساختن ساختمانهای همکف در طرح و فرمهای متنوع قابل اجرا است. استحکام و سرعت اجرای و همچنین نمای بسیار متنوع و مدرن جز مزایای این صفحات است.

دیدگاهتان را بنویسید