حقایق اساسی کرتین وال

نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . ویژگی مهم دیگر این متریال، قابلیت عایق بودن در برابر سرما، گرما و صوت میباشد. آجر: آجر از جمله مصالحی است که هم چون یک عایق حرارتی در فضای بیرونی ساختمان عمل میکند و دارای تنوع و ثبات رنگ میباشد. شیشه: شیشهها دارای تنوع بالایی برای استفاده در نما هستند. سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. کامپوزیت: این متریال دارای خاصیت شکل پذیری راحت، سطوح صاف و منظم و استحکام بالا در برابر فرسایش میباشد و هم چنین تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد. تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. این پالت باعث ارائه نما در هر دو گزینه روشن و تاریک میشود و همچنین به صاحبخانهها، تنوع و انعطاف زیادی در هنگام انتخاب طراحی بیرونی که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها و منظره خیابان اطراف است، ارائه میدهد. Art icle has be en gen erat​ed wi th behsaznama Conte nt Generator DE MO​.

راهنمای نهایی کرتین وال

در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار میرود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار میگیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد. ۳ – استفاده از متریال روز مانند : کامپوزیت ، سرامیک خشک ، بتن اکسپوز ، شیشه و … هدف عمده بسیاری از طراحان در استفاده از فلز در نمای ساختمانهای تجاری دادن جنبهای لوکس به آن است و به همین دلیل هم در ترکیب با شیشه و بتن به کار برده میشود.

مزایای اتصالات نمای خشک

ویژگی اصلی نمای فریم لس این است که در آن سطح شیشه به صورت پیوسته دیده می شود. امکان طراحی نما با به کارگیری و استفاده از مصالح متنوع جدید و سنتی و ترکیبی از هر دو، مصالحی هم چون کامپوزیت، آجر، سنگ، چوب، بتن، شیشه شرکت های نمای خشک و… پنجره های بزرگ و کشیده از ویژگی های معماری مدرن به شمار می آیند.در عوض، الزامی جهت هم اندازه یا هم شکل بودن پنجره ها وجود ندارد ،بنابراین لزومی نخواهد داشت که همه پنجره ها در یک راستا قرار گیرند. تا حد امکان پنجره ها بزرگ در نظر گرفته میشود. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند. مصالح مختلفی را میتوان در اجرای انواع نماهای مدرن تجاری به کار برد. در اجرای نماهای مدرن تجاری از مصالح و طرحهای بسیار مختلفی میتوان استفاده کرد و بر خلاف نماهای کلاسیک و مینیمال نمیتوان چندان محدودیتی را برای آن در نظر گرفت. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک نامیده می شود. از هر مصالحی که فکرش را بکنید، از شیشه تا آجر، میتوانید در ترکیب با یکدیگر استفاده کنید.

از دیگر مزیتهای استفاده از شیشه به عنوان نما به ایجاد دیدی فوق العاده به بیرون برای ساکنان ساختمان و ظرافت در اجرا و و زیبایی و ایجاد جذابیت در کالبد شهری میتوان اشاره نمود. پر استفاده بودن آجر در نماهای ساختمانهای تجاری نیز در کشورمان ایران به وضوح دیده میشود که این موضوع دلایل قانع کنندهای هم دارد که از آن جمله میتوان به چند مورد زیر اشاره کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در حال ساخت یک ساختمان تجاری و انتخاب نمایی مناسب برای آن هستید مسلماً با اصطلاحات زیادی برخورد داشتهاید. در سرامیک خشک برخلاف نمای ملاتی از ملات استفاده نمیشود؛ در نتیجه سطح رویه نمای ساختمان بهوسیله اتصالات فلزی به ساختمان متصل میشود. به همین دلیل آن ها با وجود نماهای بسیار مدرن تر، به نمای ساختمانی تراکوتا علاقه زیادی دارند. بررسی پروفیل نمای خشک پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه نمایید. نمای کرتین وال چیست؟ اگر مطالعه مطلب ” نما مدرن چیست؟ اگر به مطلب ” نما مدرن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید